quote:
Ik ben bang dat de gemiddelde karaokebar dit niet in het systeem heeft zitten.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zesde Metaal kan misschien er nog mee door.
Heb je bier?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zoek wen verhuiscrew voor het weekend van 17 januari.
DM staat open
Nou ja binnen is niet echt wind neequote:
Kadden natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 00:30 schreef houdjemond het volgende:
Ik twijfel echt of ik hier slaap of terug ga naar de kadden
Ja een ondernemer heeft het opgekocht geloof ik he? Ik ben blij dat het nog gemaakt wordt, is een van mn favorieten.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd goed. Al is het jammer dat het tegenwoordig niet meer daadwerkelijk door de monniken in Achel gebrouwen wordt.
Stockholm syndroomquote:Op woensdag 31 december 2025 00:30 schreef hihohaswessam het volgende:
de wals is zo compleet kut dat ik het gewoon ben gaan waarderen
Ik heb het gemist, maar voor de beeldvorming: Waar is hier? Waar zijn de kadden?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:30 schreef houdjemond het volgende:
Ik twijfel echt of ik hier slaap of terug ga naar de kadden
Wij haten stiekem ook gewoon omdat het kan hoor, als hij het niet doet zijn we wellicht nog bozer.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:30 schreef hihohaswessam het volgende:
de wals is zo compleet kut dat ik het gewoon ben gaan waarderen
Wij houden contactquote:Op woensdag 31 december 2025 00:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik woon straks letterlijk boven een supermarkt
Heb nog genoeg om het zelf te roggelenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar woon je? Er is vast nog een bezorgdienst open
Wel scheuren en geen wind?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou ja binnen is niet echt wind nee
Nee?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij haten stiekem ook gewoon omdat het kan hoor, als hij het niet doet zijn we wellicht nog bozer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |