Mag ook uit pure haat zijn. Ik wil best pissen op Suus en Freekquote:Op woensdag 31 december 2025 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, jeetje, alleen als die ander het ook wil
Ja eigenlijk wel hèquote:Op woensdag 31 december 2025 00:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet je een Baskisch nummer regelen voor de karaoke?
Ja same. Soms besef je niet voldoende hoe goed je het hebt.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Heb als ik alles lees toch wel een lekker stabiel goed jaar gehad. Maar dat is ook meteen het besef dat het niet altijd goed kan blijven gaan, bijvoorbeeld met ouders/familie etc die ook steeds ouder worden.
Ach liever die zeikmuziek dan de WALSquote:Op woensdag 31 december 2025 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bart van Racoon, als dank voor zn zeikmuziek
Zesde Metaal kan misschien er nog mee door.quote:
Het lijken me heel aardige mensen tbh.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag ook uit pure haat zijn. Ik wil best pissen op Suus en Freek
Zekerquote:
Origineel van Engelbert Humperdinck.quote:
Wat goed man, gefeliciteerd! Blij dat het gelukt isquote:Op woensdag 31 december 2025 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vandaag trouwens gehoord dat ik een appartement heb.
9 januari krijg ik de sleutel. Het is op loopafstand van mijn huidige huis, dat vind ik voor de Pippies belangrijk.
Ben er erg blij mee. Dan gaat een nieuwe levensfase echt in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |