Taylor Swift. Heeft iets meganeps. En dan die zielige diss tracks over Charli XCX bijvoorbeeld. Dat andere artiesten alleen maar jaloers op haar succes zouden zijn. Alsof alles om haar draaitquote:Op woensdag 31 december 2025 00:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik doe het wel; over welke beroemdheid zou je willen plassen onder de douche?
.
Laten we hopen dat Jeroen zijn laatste shift heeft nu ja. De man mag van mij 103 worden maar dan wel ver weg van de radioquote:
Slechter dan Hans Klok kan ie t niet doenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:28 schreef TLC het volgende:
Van Inkel moet eens meedoen met Maestro
Ontopic : stemplaat
Dat was een vreemde scheetquote:
Altijd goed. Al is het jammer dat het tegenwoordig niet meer daadwerkelijk door de monniken in Achel gebrouwen wordt.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb zojuist een Achelse Kluis Tripel open getrokken
Hij mag prima naar Sky Radioquote:Op woensdag 31 december 2025 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Jeroen zijn laatste shift heeft nu ja. De man mag van mij 103 worden maar dan wel ver weg van de radio
je zit uit de wind?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
Deze doet het niet meer zo voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |