heerlijk. beetje middenmoot top 10.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
004 2555 Isorden
005 2204 peaceman
006 2194 MTheBassman
007 2109 alopio
Ja overdag is het vaak wel druk, in de avond is het wel lekker rustig. Ik zal ook ergens begin van de avond weer uitchecken en slechts sporadisch mijn mening delen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:51 schreef hihohaswessam het volgende:
ik ga morgen ook lekker bordspellen doen en oliebollen vreten de hele dag. maar wilde wel alvast zeggen dat ik me ontzettend vermaakt heb hier deze week, fijn om weer eens wat gelijkgestemden te vinden in plaats van de lijst grotendeels in mijn eentje te beleven
Haha ja dat deed ik gisteren niet dus deze nu even doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Na middernacht inchecken en je krijgt de badge van de dag!
Fijn dat je ons gevonden hebtquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:51 schreef hihohaswessam het volgende:
ik ga morgen ook lekker bordspellen doen en oliebollen vreten de hele dag. maar wilde wel alvast zeggen dat ik me ontzettend vermaakt heb hier deze week, fijn om weer eens wat gelijkgestemden te vinden in plaats van de lijst grotendeels in mijn eentje te beleven
Nee, maar wel in de flow na gisteren. Tijdens de kerstdagen nog te stappen geweest en (veel) gezopen en (veel) geslapen. Dus die flow was er niet.quote:
Scene dat ze Bridge On The River Kwai thema fluiten is wel epischquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb genant laat de Breakfast Club gezien. Vorig jaar geloof ik.
Overgewaardeerde film. Je had er bij moeten zijn, I guess
Net Ajaxquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
heerlijk. beetje middenmoot top 10.
Excuus. Ik trek het nieuwe biertje meteen open.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat er meegelezen en onthouden wordt
Wij strijden om konferens liek play-offsquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
heerlijk. beetje middenmoot top 10.
Oh ja je was hier voor het eerst.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:51 schreef hihohaswessam het volgende:
Top 100 voor reeks "Top 2000 Editie 2025" van 25-12-2025 t/m 31-12-2025quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
vroege ochtend is het een echte SCquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja overdag is het vaak wel druk, in de avond is het wel lekker rustig. Ik zal ook ergens begin van de avond weer uitchecken en slechts sporadisch mijn mening delen.
Oh dit vind ik leuk om te lezenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:51 schreef hihohaswessam het volgende:
Molly Ringwald.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb genant laat de Breakfast Club gezien. Vorig jaar geloof ik.
Overgewaardeerde film. Je had er bij moeten zijn, I guess
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |