Ja morgen doe ik ook wat rustiger aan. Ik sta sowieso wel top 2 denk ik qua postaantallen over de hele week nuquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neeee, zeker niet. Maar ik ga morgen niet proberen richting die duizendtallen te gaan enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Tja, het aids en ebola zijn ook allebei kutquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat je geen fan bent snap ik maar dit is echt niet slechter dan Kane
Top 100 voor reeks "Top 2000 Editie 2025" van 25-12-2025 t/m 31-12-2025quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja morgen doe ik ook wat rustiger aan. Ik sta sowieso wel top 2 denk ik qua postaantallen over de hele week nu
Bauke + Froger cover effectquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:49 schreef hihohaswessam het volgende:
oh straks ook nog het mysterie van die elvis plaat die ieder jaar maar hoger komt
My Boy vind ik wel een mooie Elvisquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:49 schreef hihohaswessam het volgende:
oh straks ook nog het mysterie van die elvis plaat die ieder jaar maar hoger komt
Hier ook bijna. Ik trek er nog eentje open van 10,2%. Een Belgische, dus dat zal wel matig zijn, maar niet door de ondergrens zakkend.quote:
Tienmiljoenmiljard duizend!!!!quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neeee, zeker niet. Maar ik ga morgen niet proberen richting die duizendtallen te gaan enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |