Was toch prima in de opening.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ahh die zangert van My Way weer
Ah, ik ga geen postkrikken morgen. Hoop ik. Gisteren was mijn dag.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga ik echt niet redden. Gelukkig hebben we Spotify
Ik wi morgen gewoon fris en fruitig hier mee postkrikken
Slim. Dat is inderdaad een stuk verstandiger, haha. En slaap ze zo!quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:46 schreef Gretzl het volgende:
Vorig jaar de laatste nacht doorgehaald en op 31/12 alleen tussen 16:30u en 19u nog een paar uurtjes bijgeslapen. In 2023 maakte ik het nog bonter en ging ik pas slaap inhalen op nieuwjaarsdag, nadat ik de laatste 48 uur van de Top integraal had meegepakt.
Dit jaar wordt het toch verstandiger werk, ik ga het op zeker niet volhouden om de hele nacht wakker te blijven. Een normaler ritme is zo verkeerd nog niet
Jij bent na vanavond helemaal verdwenen ouwe reus?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, ik ga geen postkrikken morgen. Hoop ik. Gisteren was mijn dag.
Ik ga ook wel slaap pakken, maar blijf nog wel even lekker de nacht in.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:46 schreef Gretzl het volgende:
Vorig jaar de laatste nacht doorgehaald en op 31/12 alleen tussen 16:30u en 19u nog een paar uurtjes bijgeslapen. In 2023 maakte ik het nog bonter en ging ik pas slaap inhalen op nieuwjaarsdag, nadat ik de laatste 48 uur van de Top integraal had meegepakt.
Dit jaar wordt het toch verstandiger werk, ik ga het op zeker niet volhouden om de hele nacht wakker te blijven. Een normaler ritme is zo verkeerd nog niet
Dat is nog mild.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom klinkt kensington als een discount nickelback?
Omdat ze maar 1 cent hadden?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom klinkt kensington als een discount nickelback?
Neeee, zeker niet. Maar ik ga morgen niet proberen richting die duizendtallen te gaan enzo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent na vanavond helemaal verdwenen ouwe reus?
wat had je gisteren?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neeee, zeker niet. Maar ik ga morgen niet proberen richting die duizendtallen te gaan enzo.
heb je dat vandaag wel dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neeee, zeker niet. Maar ik ga morgen niet proberen richting die duizendtallen te gaan enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |