Dat is nog vers zeg! Sterktequote:Op woensdag 31 december 2025 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste kwartaal helemaal, mijn moeder ging 12 september hemelen, lijkt net een maandje terug
Doe ik even na het volgende nummer.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb hier inmiddels ook een biertje weer gepakt.
Dat was ook wel weer loodzwaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit jaar had je een leuk hobbyprojectje om de tijd te doden
Eens!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:07 schreef peaceman het volgende:
op naar hopelijk een beter jaar voor iedereen hier
Nee, jij!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:07 schreef peaceman het volgende:
Ah, gecondoleerd Koenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste kwartaal helemaal, mijn moeder ging 12 september hemelen, lijkt net een maandje terug
Sterktequote:Op woensdag 31 december 2025 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2025 00:07 schreef peaceman het volgende:
Ik smelt een beetje. Maar ik heb sinds vorig jaar een relatief dement besje van 19 erbij, gaat prima met de broer en zus gelukkig maar blijf er liever bij.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Onze kat vindt vuurwerk nooit eng maar hij is dit jaar waakzamer dan anders vanwege de baby. Cute
Ja dat geloof ikquote:Op woensdag 31 december 2025 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook wel weer loodzwaar.
Gecondoleerd man, hopelijk weet je het ooit een plekje te kunnen geven.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:07 schreef peaceman het volgende:
mijn eigen jaar was prima, maar wel wat mindere dingen. die mogen wel eens weg blijven!quote:
Volgend jaar zullen er vast nieuwe mogelijkheden zijn om plaatjes aan elkaar te lullen.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:03 schreef Koen66 het volgende:
voor alle DJs die nu komen is het de laatste keer
Ja katten zijn echt wel liever (meestal dan) dan men zegt, onze kat werpt zich echt op als een soort grote broer. Bijzonder om te zienquote:Op woensdag 31 december 2025 00:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik smelt een beetje. Maar ik heb sinds vorig jaar een relatief dement besje van 19 erbij, gaat prima met de broer en zus gelukkig maar blijf er liever bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |