Die er dit jaar uit is gevallenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:50 schreef Isorden het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat is uw favoriete Bond themesong?
Ja klopt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En 3 keer S&F als ik goed geteld heb?
Die Another Dayquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:50 schreef Isorden het volgende:
GoldenEye vond ik heel goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:50 schreef Isorden het volgende:
Wel gekeken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:52 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb geen enkele James Bondfilm gezien
Gelijk maar een top driequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:50 schreef Isorden het volgende:
Radio 2 plugt de nummers die er contractueel in moeten staan en de rest laten ze over aan een selectiecomissie. De illusie van een eerlijke lijst leeft al niet meer sinds dat Frits Spits Boudewijn de Groot en later Claudia de Gijt op persoonlijke titel de top 5 inplugde.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die eisen gaan ze pas stellen als er, zoals in Duitsland gebeurde, ook anti andere clubliedjes bijkomen. De Radio 2 interesseert het zich al jaren geen fuck meer dat er stemacties worden gedaan.
SIPJE & SOPJEquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En 3 keer S&F als ik goed geteld heb?
Goldeneye - Tina Turnerquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:50 schreef Isorden het volgende:
Oehhh goede keuzequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:53 schreef Isorden het volgende:
Die van mij is You know my name van Chris Cornell denk ik.
Je bent zelf rommeligquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze eigenlijk heel rommelig
Nee hierna nog I Was Made For Loving Youquote:
Klopt, maar dat neemt niet weg wat ik zojuist zeiquote:
Ja leuk BNW is een deurtje verder.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Radio 2 plugt de nummers die er contractueel in moeten staan en de rest laten ze over aan een selectiecomissie. De illusie van een eerlijke lijst leeft al niet meer sinds dat Frits Spits Boudewijn de Groot en later Claudia de Gijt op persoonlijke titel de top 5 inplugde.
lekker mee schreeuwenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze eigenlijk heel rommelig
Jacques Brelquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind onironisch het origineel van Coldplay en van Imagine Dragons allebei beter.
A View To A Killquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:50 schreef Isorden het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:53 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Amsterdam (het nummer):![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amsterdam (de gelijknamige stad):![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |