Ah Vlijmen. Hij schijnt nogal wat grond te hebben daar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker, ik woon nu in het dorp van de groene sloopkogel
Het zal me oprecht niks verbazen, tenzij ze volgend jaar er harde eisen aan gaan stellen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als de sjonnies en Mijn Feyenoord erin kunnen
Prachtig huis jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah Vlijmen. Hij schijnt nogal wat grond te hebben daar.
Zal ook niemand ontkennen, het is alleen vaak nogal zeikmuziekquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:42 schreef houdjemond het volgende:
Zeg wat je wilt maar ze kan wel zingen
Haha. Woon je samen daar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Prachtig huis ja
We hoeven in ieder geval niet bang te zijn voor geluidsoverlast voor de huldiging
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dan heeft de beveiliging een betere smaak in voetbalclubs dan die groupie.Haha wist dat het niet mocht, maar ik was in een ondeugende bui die laatste nacht van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(had wel zin om de boel op stelten te zetten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik kan ook zingen, maar dat zegt nog niet dat jij er graag naar luistert.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:42 schreef houdjemond het volgende:
Zeg wat je wilt maar ze kan wel zingen
Die eisen gaan ze pas stellen als er, zoals in Duitsland gebeurde, ook anti andere clubliedjes bijkomen. De Radio 2 interesseert het zich al jaren geen fuck meer dat er stemacties worden gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Het zal me oprecht niks verbazen, tenzij ze volgend jaar er harde eisen aan gaan stellen.
Yup, 16 jaar samen en 10 jaar samenwonendquote:
Doe eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan ook zingen, maar dat zegt nog niet dat jij er graag naar luistert.
En het regent zonnestralen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:44 schreef Isorden het volgende:
Ik vind November mooier als het regent.
Das een hele poosquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, 16 jaar samen en 10 jaar samenwonend
Gast..quote:
Hihohaquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil trouwens bij dezen even de stemmer hartelijk bedanken voor het uitgebreid cancelen van smeerlap Marco B. We zijn nu 6 dagen bezig en ik heb hem pas 1x gehoord. Hulde aan de stemmer! Hoezee, hoezee, hoezee!
Gelachen.quote:
I won't fuck us overquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Origineel van The National![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel een epic
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil trouwens bij dezen even de stemmer hartelijk bedanken voor het uitgebreid cancelen van smeerlap Marco B. We zijn nu 6 dagen bezig en ik heb hem pas 1x gehoord. Hulde aan de stemmer! Hoezee, hoezee, hoezee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |