Not sure if seriousquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil trouwens bij dezen even de stemmer hartelijk bedanken voor het uitgebreid cancelen van smeerlap Marco B. We zijn nu 6 dagen bezig en ik heb hem pas 1x gehoord. Hulde aan de stemmer! Hoezee, hoezee, hoezee!
Alleen Vrij Zijn in de lijst is best een mooie score ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil trouwens bij dezen even de stemmer hartelijk bedanken voor het uitgebreid cancelen van smeerlap Marco B. We zijn nu 6 dagen bezig en ik heb hem pas 1x gehoord. Hulde aan de stemmer! Hoezee, hoezee, hoezee!
Ook best een leuk liedje nog, dus dat accepteer ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen Vrij Zijn in de lijst is best een mooie score ja.
Misschien als je park the bus hanteert a la Mourinho.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef hihohaswessam het volgende:
moet ik dan weer rowwen heze gaan verdedigen, ik kom niet eens uit limburg gvd
Waar ging het mis in je jeugd?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef hihohaswessam het volgende:
Nee hoor, als jij het mooi vind mag dat gewoon hier.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef hihohaswessam het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha wist dat het niet mocht, maar ik was in een ondeugende bui die laatste nacht van het jaar(had wel zin om de boel op stelten te zetten).
Want werd dat nummer met de vog0ls toen ook afgespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik associeer dat nummer ook niet per sé met voetbal zelf lol
Al besproken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
November is leuker als er regen bij komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe geniaal is het als zowel je bandnaam als songtitel een kalendermaand bevat![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Maar is die dan wel paars?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
November is leuker als er regen bij komt
Die kunnen we nog best los zien van de zanger gezien de boodschap. Al moeten we niet teveel op de tekst letten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook best een leuk liedje nog, dus dat accepteer ik.
Het anti Bayern nummer van Die Toten Hosen is wel briljant thoquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die eisen gaan ze pas stellen als er, zoals in Duitsland gebeurde, ook anti andere clubliedjes bijkomen. De Radio 2 interesseert het zich al jaren geen fuck meer dat er stemacties worden gedaan.
*Pakt pistoolquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze wel leuk van Rowwen eigenlijk, shoot me.
Wijvennummers zijn afhankelijk van een bepaalde cyclus,en dan hebben ze niks aan personen die in rechtzaken verwikkeld zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is minder infantiel dan die van gisteren. Dus dat scheelt al een stuk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dialect verpest het gewoon voor mij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan het ook wel waarderenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef hihohaswessam het volgende:
SIGRID PRIMEEEEEEEEquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Schrikken als je in beeld komt.
[ afbeelding ]
Ja ja dat Doets ie goed hequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bohh Humphries - Doets wat een niveau
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef Gretzl het volgende:
Het andere origineel waar @:pindakaasfanaticus vast ook wel warm van wordtNeue Neue Deutsche Welle GENOT
![]()
Bekijk deze YouTube-videoDat nummer is perfect wel, hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe geniaal is het als zowel je bandnaam als songtitel een kalendermaand bevat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh, de act van velen hier is na al die jaren vooral dodelijk vermoeiend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef hihohaswessam het volgende:
BROEKJE UITquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bohh Humphries - Doets wat een niveau
Eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rowen Heze is ook vermoeiendquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee joh, de act van velen hier is na al die jaren vooral dodelijk vermoeiend.
Beter dan Shrekquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ja dat Doets ie goed he
Afgelopen half jaar in Limburg gewerkt. Kon maar niet wennen aan het platte dialect dat >95% van de collega's spraken. Andere Nederlandse dialecten zijn voor mij wel beter te doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat dialect verpest het gewoon voor mij.
De immer schijtlollige Rob Jansenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:49 schreef ShinyStar het volgende:
Origineel van Lamme Frans
Bekijk deze YouTube-video
Buiten de aandachtshoeren (die zijn heel vervelend, maar snap wel dat ze hier naartoe willen) zie ik heel veel mensen waarvan ik mij afvraag waarom ze hier naartoe gaan. Zonde van de mensen die het wel echt leuk zouden vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Schrikken als je in beeld komt.
[ afbeelding ]
Ja, prima, maar als ze dit in het Nederlands hadden gezongen had ik er hetzelfde van gevonden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:48 schreef hihohaswessam het volgende:
ik vind het juist mooi als mensen gewoon in hun eigen dialect/accent zingen, dat gemaakte hoeft van mij echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |