Zal dit vallen onder 'een gestarte oorlog'?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:57 schreef Ludachrist het volgende:
Anders dan 'onder Kamala hadden we nu al 5 oorlogen gehad!!' dan.
Haha lol. Stukje mimimi EU meltdown. Om het maar niet over de grote leider te hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:37 schreef Chivaz het volgende:
Ik hoop dat de EU snel wapens gaat sturen naar Venezuela, het kan toch niet zo zijn dat een aanval op een natiestaat getolereerd word. Dit is een regelrechte bedreiging van de liberale wereldorde en daarom verdient Venezuela onze steun tot dat de agressor terug krabbelt.
Ik verwacht binnen nu en een week pakket aan sancties, dat Amerikaanse tegoeden worden bevroren en/of aan Venezuela word gedoneerd.
Zou de EU principieel blijven of is het zoals ik het al jaren zeg een kwestie van totale principeloosheid…. We zullen het zien.
Die zal er wel niets vanaf weten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha lol. Stukje mimimi EU meltdown. Om het maar niet over de grote leider te hebben.
Ongetwijfeld zal deze oorlog inderdaad in het lijstje komen van een oorlog die door Obama en Biden gestart is en die Trump nu gaat eindigen. En MAGA zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zal dit vallen onder 'een gestarte oorlog'?
Als ik altijd de lange lijsten lees van oorlogen die gestart zouden zijn door Obama en Biden, zal deze actie toch ook wel onder die kwalificatie vallen?
Biden heeft het zo ver laten komen. En Kamala.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal deze oorlog inderdaad in het lijstje komen van een oorlog die door Obama en Biden gestart is en die Trump nu gaat eindigen. En MAGA zag dat het goed was.
quote:CBS News Is Dead — And They Announced the Time of Death on Air
How America’s most trusted newsroom completed its MAGA transformation and chose grievance over journalism
Dean Blundell
Jan 02, 2026
There are moments in media history when the mask doesn’t slip — it’s removed deliberately, placed on the table, and labeled “new direction.”
This week, CBS News did exactly that.
In a brief, chilling declaration that should be replayed in journalism schools as a cautionary tale, the new anchor of CBS Evening News announced that the network would no longer rely on experts, academics, or intellectuals. Instead, CBS would now “take its cues” from what it called the average American — a phrase that has become the most abused euphemism in modern media.
That changes now, they said.
And with that, CBS News died — not quietly, not accidentally, but proudly, on schedule, at 6:30 p.m. Eastern. (..)
https://deanblundell.subs(...)l&triedRedirect=true
Je grote held is WEER een OORLOG GESTART!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:37 schreef Chivaz het volgende:
Ik hoop dat de EU snel wapens gaat sturen naar Venezuela, het kan toch niet zo zijn dat een aanval op een natiestaat getolereerd word. Dit is een regelrechte bedreiging van de liberale wereldorde en daarom verdient Venezuela onze steun tot dat de agressor terug krabbelt.
Ik verwacht binnen nu en een week pakket aan sancties, dat Amerikaanse tegoeden worden bevroren en/of aan Venezuela word gedoneerd.
Zou de EU principieel blijven of is het zoals ik het al jaren zeg een kwestie van totale principeloosheid…. We zullen het zien.
Netjes ?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:31 schreef Droopie het volgende:
Zo, ze hebben Maduro gevangen.
Wat je er ook van vind, dat hebben ze wel snel en netjes gedaan.
Ik denk vooral netjes vanuit een militair/tactisch oogpunt. Het zou een historisch goed uitgevoerde operatie zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Netjes ?
Nu gaat men niet netjes aanklachten verzinnen..
Ook niet zo netjes is een marionettenregering wegzetten die de oliebelangen van Trump verwezenlijkt/
Wat, proberen ze nu de kijker te bedienen dat aansluit op hun wensen? Dat moet je niet willen als zender…..quote:
Competent leiderschap. Het staatshoofd van een soevereine staat, waar je niet mee in oorlog bent (officieel) en zijn vrouw ontvoeren, dat noem jij competent leiderschap? Ik heb er ietwat andere termen voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:40 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dat is wel heel snel, ik ben benieuwd naar de persconferentie.
Zo zie je maar weer dat competent leiderschap zorgt voor resultaten. Weinig kans dat dit leid tot een verdere escalatie. Top.
Lol, als dit bij Poetin was gebeurt dan was de halve wereld aan het juichen geweest. Echt bespaar me deze krokodillentranen. Dit had voor mij ook niet hoeven te gebeuren maar dat dit gebeurt is op een manier dat weinig slachtoffers heeft geeist valt alleen maar te prijzen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Competent leiderschap. Het staatshoofd van een soevereine staat, waar je niet mee in oorlog bent (officieel) en zijn vrouw ontvoeren, dat noem jij competent leiderschap? Ik heb er ietwat andere termen voor.
Gewoon juichen/applaudiseren voor een oorlogsovertreding. Ik snap het echt niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Competent leiderschap. Het staatshoofd van een soevereine staat, waar je niet mee in oorlog bent (officieel) en zijn vrouw ontvoeren, dat noem jij competent leiderschap? Ik heb er ietwat andere termen voor.
Vaak is dit dan nog maar het begin van de ellende. Het is hiermee niet ineens afgelopen. En niemand gaat Maduro missen, maar voor de inwoners van Venezuela is dit een periode van veel onzekerheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, als dit bij Poetin was gebeurt dan was de halve wereld aan het juichen geweest. Echt bespaar me deze krokodillentranen. Dit had voor mij ook niet hoeven te gebeuren maar dat dit gebeurt is op een manier dat weinig slachtoffers heeft geeist valt alleen maar te prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |