Eens even die invloedssfeer een beetje opruimen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Next up: Nicaragua en Cuba.
https://www-jornada-com-m(...)en-US&_x_tr_pto=wapp
Omdat de USA helemaal geen regime change wil. Die boeit heel dat regime totaal niks. Wat ze willen is olie en grondstoffen. Een nieuwe president van hetzelfde regime gaat nu gewoon braaf onder het kruisje tekenen en deze met hele goede voorwaarden aan de USA geven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om Maduro te kidnappen om vervolgens het regime te laten zitten? Ik mag toch aannemen dat er wat meer achter zit dan wat wij meekrijgen.
En hoe gaan ze een luxe leven leiden zonder de inkomsten uit die grondstoffen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Omdat de USA helemaal geen regime change wil. Die boeit heel dat regime totaal niks. Wat ze willen is olie en grondstoffen. Een nieuwe president van hetzelfde regime gaat nu gewoon braaf onder het kruisje tekenen en deze met hele goede voorwaarden aan de USA geven.
Want de nieuwe leider van Venezuela kijkt wel uit natuurlijk, die heeft geen zin de rest van zijn leven weg te rotten in in Amerikaanse cel. En als je met het weggeven van wat grondstoffen een luxe leven in je eigen land kan leiden, ben je wel gek dat niet te doen.
En dat het regime dan hetzelfde is, dat boeit Trump echt 0,0.
Goedkope exploratierechten, procentje meepakken hier en daar en hop, hoop geld in de zak.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En hoe gaan ze een luxe leven leiden zonder de inkomsten uit die grondstoffen?
Zoals dat altijd gaat: ze krijgen een leuk centje toegeschoven terwijl de Amerikanen de olie wegpompen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En hoe gaan ze een luxe leven leiden zonder de inkomsten uit die grondstoffen?
Het propagandakanaal van het regime.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:02 schreef Chivaz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
President Trump bij Fox and friends.
Dat zou voor het eerst zijn bij Trump.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om Maduro te kidnappen om vervolgens het regime te laten zitten? Ik mag toch aannemen dat er wat meer achter zit dan wat wij meekrijgen.
Europa zit wel héél tevreden op die cuckstoel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:39 schreef TheVulture het volgende:
De trieste waarheid is dat autocraat Trump alles kan maken omdat hij Europa en de wereld minus Rusland en China bij de ballen heeft
Met een afleidings manoeuvre de prez ontvoeren lukt 1 keer.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:51 schreef alopio het volgende:
Want de nieuwe leider van Venezuela kijkt wel uit natuurlijk, die heeft geen zin de rest van zijn leven weg te rotten in in Amerikaanse cel.
Ik zie ze er wel voor aan, om, iets te veel gelovend in hun eigen superioriteit, naar binnen te gaan met de 10K mariniers die voor de kust liggen.quote:
Ik verwachte sterke statement van de eu commissie.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:51 schreef -XOR- het volgende:
Rusland gaat Oekraine dus bezetten.
Edit: oh, schreef ik Rusland en Oekraine, ik bedoelde de VS en Venezuela.
Ja, de EU is nu dus ook niet meer geloofwaardig.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verwachte sterke statement van de eu commissie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |