Lang geleden misschien. De laatste jaren toch wel echt minder, voor mij dan. Nou ja op zich de nacht van de 29e op de 30e is nog wel echt goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In mijn herinnering was de 30e juist vaak de mooiste dag qua muziek.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh nee ik ben een hulpeloos meisje die niks van dit spel snapt![]()
Die gaat zo van: "Do you remember?! The 21st night of November"quote:
@essnhills is de koningin van de oh jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:03 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Je kent Nothing But Thieves nog niet? Ben benieuwd wat je er van vindt
Lijkt mij de hel op aardequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:02 schreef Isorden het volgende:
Familie resort Molenwaard is hier om de hoek....
Komt zo wel dichtbij.
Mee eens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:01 schreef Redefine het volgende:
Dit deel van de lijst is voor mij elke keer weer het besef dat ik de eerste dagen (tot en met gisteren) eigenlijk veel beter vindt dan die voorlaatste dag. Dan staat er opeens juist veel niet meer dan ok muziek i.p.v. voor mij hele goede nummers met weliswaar drek afgewisseld. Probleem daarbij is dat het hier ook wel gaat storen hoe hoog bepaalde nummers dan staan.
Op de laatste dag zit dan wel weer veel goede muziek, maar daar is het probleem weer dat er veel artiesten zijn met erg veel nummers bij elkaar.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:02 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde hoor, vind het stukje van 1000 tot 500 eigenlijk altijd het fijnst
Fijne nacht Poppejans!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik ga naar bed.
Wekker gezet voor SlayerGoden.
Dit moet ik beleven met jullie hier
Tot straks!
Ik zal het vast wel kennen, maar herken zo de titel nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:03 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Je kent Nothing But Thieves nog niet? Ben benieuwd wat je er van vindt
Je hebt er zeker ooit wel eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |