quote:
Ik van gamen en de cartoons in de jaren '90 die gewoon nog engels met nederlandse ondertiteling warenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk wat van mijn Engels geleerd door Runescape.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we spreken niet allemaal Twents he
Met zijn haarlijn moet hij dit niet doen nee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
de journaallezer moet naar de kapper
zijn haar sidney
Oh nee ik ben een hulpeloos meisje die niks van dit spel snaptquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik speelde dat met mijn broertje en zijn vrienden.
Maar ik was een wat lager level.
We deden regelmatig dat ik dan als onwetend onschuldig meisje de Wilderniss in werd gelokt door 1 of andere gast. Die mij dan wel even een geheim zou laten zien.
En op het moment dat die mij dan aanviel daar kwamen al die vriendjes van mijn broertje aanrennen om die gast dan aan te vallen en dan verdeelden we de buit
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik speelde dat met mijn broertje en zijn vrienden.
Maar ik was een wat lager level.
We deden regelmatig dat ik dan als onwetend onschuldig meisje de Wilderniss in werd gelokt door 1 of andere gast. Die mij dan wel even een geheim zou laten zien.
En op het moment dat die mij dan aanviel daar kwamen al die vriendjes van mijn broertje aanrennen om die gast dan aan te vallen en dan verdeelden we de buit
In mijn herinnering was de 30e juist vaak de mooiste dag qua muziek.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:01 schreef Redefine het volgende:
Dit deel van de lijst is voor mij elke keer weer het besef dat ik de eerste dagen (tot en met gisteren) eigenlijk veel beter vindt dan die voorlaatste dag. Dan staat er opeens juist veel niet meer dan ok muziek i.p.v. voor mij hele goede nummers met weliswaar drek afgewisseld. Probleem daarbij is dat het hier ook wel gaat storen hoe hoog bepaalde nummers dan staan.
Op de laatste dag zit dan wel weer veel goede muziek, maar daar is het probleem weer dat er veel artiesten zijn met erg veel nummers bij elkaar.
Dat absoluutquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En een van de betere zelfs
Kijk die snappen het tenminstequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:59 schreef Isorden het volgende:
267 I Would Stay Krezip![]()
266 Lay All Your Love On Me ABBA![]()
265 Overcome Nothing But Thieves![]()
264 Perfect Ed Sheeran![]()
263 Tijd Verliezen Racoon![]()
262 We Will Rock You Queen![]()
261 The Logical Song Supertramp![]()
![]()
(Eindelijk een logische songtitel voor @:Essnhills )
260 Three Little Birds Bob Marley & The Wailers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
259 My Way Frank Sinatra![]()
258 Rolling In The Deep Adele![]()
257 November Rowwen Hèze![]()
256 Skyfall Adele![]()
255 Amsterdam Nothing But Thieves![]()
254 I Was Made For Lovin' You Kiss![]()
ik heb hetzelfde hoor, vind het stukje van 1000 tot 500 eigenlijk altijd het fijnstquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:01 schreef Redefine het volgende:
Dit deel van de lijst is voor mij elke keer weer het besef dat ik de eerste dagen (tot en met gisteren) eigenlijk veel beter vindt dan die voorlaatste dag. Dan staat er opeens juist veel niet meer dan ok muziek i.p.v. voor mij hele goede nummers met weliswaar drek afgewisseld. Probleem daarbij is dat het hier ook wel gaat storen hoe hoog bepaalde nummers dan staan.
Op de laatste dag zit dan wel weer veel goede muziek, maar daar is het probleem weer dat er veel artiesten zijn met erg veel nummers bij elkaar.
Zin inquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik ga naar bed.
Wekker gezet voor SlayerGoden.
Dit moet ik beleven met jullie hier
Tot straks!
Je kent Nothing But Thieves nog niet? Ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
267 I Would Stay Krezip![]()
266 Lay All Your Love On Me ABBA![]()
![]()
265 Overcome Nothing But Thieves
264 Perfect Ed Sheeran
263 Tijd Verliezen Racoon![]()
262 We Will Rock You Queen![]()
261 The Logical Song Supertramp![]()
![]()
![]()
260 Three Little Birds Bob Marley & The Wailers![]()
259 My Way Frank Sinatra![]()
258 Rolling In The Deep Adele
257 November Rowwen Hèze
256 Skyfall Adele![]()
255 Amsterdam Nothing But Thieves
254 I Was Made For Lovin' You Kiss![]()
ja om de hoek blijkbaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:02 schreef Isorden het volgende:
Familie resort Molenwaard is hier om de hoek....
Komt zo wel dichtbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |