quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In hindsight had die halve Pinkpop maandag ook geëvacueerd moeten worden he. We hebben achteraf gezien echt geluk gehad dat het zwaarste deel van die storm niet over Landgraaf trok maar iets verderop in Duitsland, waar behoorlijke schade was. Zijn goed weggekomen.
Maar ja, achteraf:ik heb het toen niet zo ervaren, maar misschien kwam dat ook door eh frisdrank..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Heb heb het even opgezocht. Was gewoon alweer 19 jaar geleden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die waant zich de god van het café.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij is het gewoon Morad achter de knoppen hoor.
Ik kan me deze post herinneren van een aantal jaren geleden...quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
Bohh midden in de nacht, je hebt al uren gedanst. Alles gaat meer op automatisme dan bewust.
En dan.. om half 4
Komt deze![]()
![]()
![]()
Magie!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
Bohh midden in de nacht, je hebt al uren gedanst. Alles gaat meer op automatisme dan bewust.
En dan.. om half 4
Komt deze![]()
![]()
![]()
Yeah right. Het was echt wel heftig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb het toen niet zo ervaren, maar misschien kwam dat ook door eh frisdrank..
Dat is de broer van Tim Knol?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
We moesten wel een keer geëvacueerd worden bij een concert van Tim Knop ivm brand alarm. We hebben toen nog wel een tijdje buiten gestaan.
schranz remixenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Hier heb ik wel eens een hele dikke schranz remix van gehoordKan die alleen niet meer terugvinden, was denk ik een whitelabel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |