Present.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Dat was ook op PinkPop 2014.
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Ed Kowalczyk setlists
nee, wel dat een optreden uitgesteld werd (Metallica PP 2014)quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef Gretzl het volgende:
Zijn jullie wel eens bij een (buiten)concert geweest dat geëvacueerd moest worden vanwege de bliksem?
toots doet ook mee?quote:
Alleen het voorvak waar ik in stond. Eerder vandaag besproken. PP14.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef Gretzl het volgende:
Zijn jullie wel eens bij een (buiten)concert geweest dat geëvacueerd moest worden vanwege de bliksem?
Of een ander evenement natuurlijk, dat mag ook![]()
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Eindelijk eens de goede versie van Lightning Crashes
Je vergeet Selena Gomezquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus volgend jaar ook meer nummers van Rihanna, Jay-Z en Beyoncé erin? En nog een paar extra van Taylor Swift?
dat was geen evacuatiequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was niet op de legendarische Pinkpopmaandag helaas
En Shameless (US)quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, das toch die acteur die ook in The Bear speelt?
Nee. Ik hou niet zo van concerten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef Gretzl het volgende:
Kunstig?quote:
geen idee. ken hem van shamelessquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, das toch die acteur die ook in The Bear speelt?
Ik was alleen hier op Parkpop 2009.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Dat was ook op PinkPop 2014.
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Ed Kowalczyk setlists
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
never mindquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het gaat zo snel hier. Waarom precies?
Bijzonderquote:
Die telt daar niet in mee. Samen met acteerwerk etc. welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
De versie die ze meestal draaien mist een coupletquote:
Ben hem ook een beetje beu gehoord, vroeger extreem vaak gedraaid in de coverversie van m'n toenmalige favoriete zangeresquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze mogen alledrie nog wel ff verder wegzakken
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef Gretzl het volgende:
Of een ander evenement natuurlijk, dat mag ook![]()
Bij mij van september geleden, dit nummer komt nogal dichtbij dus.Wel bij een gratis concert van Armin van Buuren in het Zuiderpark. Daar gingen ADO-fans als de bliksem door de hekken toen het net was begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Omdat er veel mensen zijn die veel postenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het gaat zo snel hier. Waarom precies?
Ik hou ook niet zo van concerten...quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:17 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee. Ik hou niet zo van concerten.
Te veel mensen.
Toots had er zelf éénquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:18 schreef Isorden het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
SELENA QUEENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Arcade Fire PP14 genotquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen het voorvak waar ik in stond. Eerder vandaag besproken. PP14.
"I am the eye in the skyquote:
dat verklaart een heleboelquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wel bij een gratis concert van Armin van Buuren in het Zuiderpark. Daar gingen ADO-fans als de bliksem door de hekken toen het net was begonnen.
I am the layer of rulesquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
"I am the eye in the sky
Looking at you
I can read your mind"
Wat heeft Eddie Vedder mee te maken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:19 schreef hihohaswessam het volgende:
eddie vedder heeft een hele generatie aan rockzangers verpest
Die ken je dan weer wel!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
I am the layer of rules
Dealing with fools
I can cheat you blind
Idd! Het is de schuld van Kane / Dinandquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat heeft Eddie Vedder mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |