Dus volgend jaar ook meer nummers van Rihanna, Jay-Z en Beyoncé erin? En nog een paar extra van Taylor Swift?quote:
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar reageert mijn moeder ongeveer net zo op zoals essie net op Hallelujah![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar reageert mijn moeder ongeveer net zo op zoals essie net op Hallelujah![]()
Alle drie ook best fors gezakt, dus m'n term 'bonus' is bij deze best wel aan inflatie onderhevigquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het staat al jaren 3x in de lijst
quote:
Ja welke is het nou?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit nummer in de studio opgenomen?
Ja-Z en Beyoncé gelden als één of twee?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus volgend jaar ook meer nummers van Rihanna, Jay-Z en Beyoncé erin? En nog een paar extra van Taylor Swift?
Als ie dit dan alsnog in kan zingen is ie zeker Tougher Than The Rest.quote:
Blijven vrouwen hequote:
die acteur die hem speelt, is normaal wel goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:14 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien. Schijnt een flop te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zijn beiden miljardair. Beyoncé is daar net bij gekomen aldus Forbes.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja-Z en Beyoncé gelden als één of twee?
Mijn vriendin, Pukkelpopquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef Gretzl het volgende:
Zijn jullie wel eens bij een (buiten)concert geweest dat geëvacueerd moest worden vanwege de bliksem?
Ze mogen alledrie nog wel ff verder wegzakkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Alle drie ook best fors gezakt, dus m'n term 'bonus' is bij deze best wel aan inflatie onderhevig [ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik was niet op de legendarische Pinkpopmaandag helaasquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef Gretzl het volgende:
Zijn jullie wel eens bij een (buiten)concert geweest dat geëvacueerd moest worden vanwege de bliksem?
Ja, das toch die acteur die ook in The Bear speelt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
die acteur die hem speelt, is normaal wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |