quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik was alleen hier op Parkpop 2009.
Zijn jullie wel eens bij een (buiten)concert geweest dat geëvacueerd moest worden vanwege de bliksem?
Of een ander evenement natuurlijk, dat mag ook![]()
Bij mij van september geleden, dit nummer komt nogal dichtbij dus.Heb wel een keer gehad dat er een band uit Amsterdam hier in de kroeg stond en dat ze twee nummers zonder of met halve vocalen gingen soundchecken waarna de zanger zei "Nou, als het niet werkt gaan we weer, doei". En toen gingen ze weer, zonder op een oplossing te wachten ofzo (was nog niet eens echt aanvangsttijd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ze zijn rond dezelfde tijd gestart dus dat gaat bij Kowalczyk nou juist niet op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:19 schreef hihohaswessam het volgende:
eddie vedder heeft een hele generatie aan rockzangers verpest
Jaaaquote:
quote:
In hindsight had die halve Pinkpop maandag ook geëvacueerd moeten worden he (dat hebben de betrokkenen nog wel eens toegegeven). We hebben achteraf gezien echt geluk gehad dat het zwaarste deel van die storm niet over Landgraaf trok maar iets verderop in Duitsland, waar behoorlijke schade was. Zijn goed weggekomen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, wel dat een optreden uitgesteld werd (Metallica PP 2014)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Arcade Fire PP14 genot🧡🧡🧡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Waardeer ik. Maar deze autist trek k niet...quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van concerten...
"You attended 3196 concerts of 2110 different artists."
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In hindsight had die halve Pinkpop maandag ook geëvacueerd moeten worden he (dat hebben de betrokkenen nog wel eens toegegeven). We hebben achteraf gezien echt geluk gehad dat het zwaarste deel van die storm niet over Landgraaf trok maar iets verderop in Duitsland, waar behoorlijke schade was. Zijn goed weggekomen.
Maar ja, achteraf:Captain HindsightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In hindsight had die halve Pinkpop maandag ook geëvacueerd moeten worden he. We hebben achteraf gezien echt geluk gehad dat het zwaarste deel van die storm niet over Landgraaf trok maar iets verderop in Duitsland, waar behoorlijke schade was. Zijn goed weggekomen.
Maar ja, achteraf:ik heb het toen niet zo ervaren, maar misschien kwam dat ook door eh frisdrank..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Heb heb het even opgezocht. Was gewoon alweer 19 jaar geleden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die waant zich de god van het café.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij is het gewoon Morad achter de knoppen hoor.
Ik kan me deze post herinneren van een aantal jaren geleden...quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
Bohh midden in de nacht, je hebt al uren gedanst. Alles gaat meer op automatisme dan bewust.
En dan.. om half 4
Komt deze![]()
![]()
![]()
Magie!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
Bohh midden in de nacht, je hebt al uren gedanst. Alles gaat meer op automatisme dan bewust.
En dan.. om half 4
Komt deze![]()
![]()
![]()
Yeah right. Het was echt wel heftig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb het toen niet zo ervaren, maar misschien kwam dat ook door eh frisdrank..
Dat is de broer van Tim Knol?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
We moesten wel een keer geëvacueerd worden bij een concert van Tim Knop ivm brand alarm. We hebben toen nog wel een tijdje buiten gestaan.
schranz remixenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Hier heb ik wel eens een hele dikke schranz remix van gehoordKan die alleen niet meer terugvinden, was denk ik een whitelabel
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef Gretzl het volgende:
Zijn jullie wel eens bij een (buiten)concert geweest dat geëvacueerd moest worden vanwege de bliksem?
Of een ander evenement natuurlijk, dat mag ook![]()
Bij mij van september geleden, dit nummer komt nogal dichtbij dus.Hier was ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is het met een sisser afgelopen, maar Pukkelpop 2011 taferelen waren echt niet onmogelijk geweest als je zag dat er een aantal km's verderop over de grens nogal wat bomen waren omgewaaid.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb het toen niet zo ervaren, maar misschien kwam dat ook door eh frisdrank..
Dan ga ik voor Patti Smith die als vervanger van Heart op Bospop stond vorig jaar....quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het slechtste concert wat jullie ooit hebben gezien?
Faithless komt bij mij binnen op 2. Een half uur te laat en een stompzinnig afgeraffeld plichtmatig setje op Pinkpop. Een verschrikking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |