Ik heb ooit Schranz Tiesto gehoord bij Pet Trio, en ooit Mario Bros Themequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er gelukkig nog een paar op vinyl liggenSchranz Bailando
![]()
![]()
Haha. Was dat op een of ander 90s feest in Nijmegen? Zo ja, daar was ik dus ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gigi D'Agostino
Die lul kwam helemaal niet opdagen
Echt slechte gelukkig nog nooit gehad. Maar denk dat het dan The Raven Age in het voorprogramma van Alter Bridge in Afas Live was. Dat lag overigens niet aan de band, maar aan de afstemming van de muziek. In Afas Live moet het namelijk altijd vooral heel hard waardoor het een grote brei werd i.p.v. de muziek te horen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het slechtste concert wat jullie ooit hebben gezien?
Faithless komt bij mij binnen op 2. Een half uur te laat en een stompzinnig afgeraffeld plichtmatig setje op Pinkpop. Een verschrikking.
Simple Minds in Ahoy in 2008, als ik het goed herinner.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Faithless komt bij mij binnen op 2. Een half uur te laat en een stompzinnig afgeraffeld plichtmatig setje op Pinkpop. Een verschrikking.
Ja genotquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik kan me deze post herinneren van een aantal jaren geleden...
Toen jij dit ook nog gewoon kon
The Cardigans op Pinkpop 2003 meen ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje veel opties bij jou met je ruim 3000 gigsquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou het niet weten wat het slechtste concert was, lol.
Er is relatief vaak op gestemd.quote:
rudi moet een BIERTJUH!!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:26 schreef mario390 het volgende:
zo nu moet ik julie van director van queen rudi vertelen
Geen schim meer van zichzelf hier..quote:
Nee een festival in Leeuwarden. Ergens in de 00s. Was al na zijn hoogtijdagen, maar was wel benieuwd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:25 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Haha. Was dat op een of ander 90s feest in Nijmegen? Zo ja, daar was ik dus ook.
Of van Music Instructor - Hymn of Sunglasses At Nightquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik heb ooit Schranz Tiesto gehoord bij Pet Trio, en ooit Mario Bros Theme
heerlijk, slecht maar rammen
Voor mij Bob Dylan in 2005 in Ahoy of U2 in 2009 in Gelsemkirchenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja. Daar zijn we toen bij weggelopen op Rock Werchter. Campingchillen was gezelliger.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, en Kings of Leon. Stel zoutzakken. Een ton met zout, maar dan echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |