Ze hebben het in het verleden wel gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het klopt wat er staat op de lijst dan zou ik ze alvast uit het vet halen.
Ow ja. Thuis hebben we het ook weleens over Freak en Sidonia.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En jouw wederhelft is de initiële naamgever
[..]
Ja dat is wel de versie die het beste te pruimen isquote:
Klopt. Maar niets zo wispelturig als de programmamakers van de Top 2000.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze hebben het in het verleden wel gedaan
Ik vind het ongeacht de versie toch al een beetje een saai nummer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is wel de versie die het beste te pruimen is
Maar hoezo staat zo'n verschrikking er meerdere keren in
Hoezo staat jet er überhaupt in
Paar dagen geleden. (Wat doet dat in de lijst?)quote:
Wij komen er ook alleen maar op verjaardagen. Ze gaan wel verhuizen, maar dat is ook in Drachten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! In Drachten valt nu echt niet veel te beleven....
Mooi moment voor een sanitaire stop.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:01 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe All too Well klinkt maar ik denk dat ik 10 minuten te lang ga vinden.
Volgens google is 13 haar lucky number?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Het nummer is precies 10 min en 13 seconden. De echte fans weten waarom
Die houdt het wel erg lang vol. En dan heb ik het niet over de kwaliteit. Maar dergelijke nummers verdwijnen vaak wel na een jaar of drie.quote:
Meer mensen hebben op These are the days of our lives gestemdquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo staat These Are The Days Of Our Lives boven Somebody to Love? Leg maar uit
Fake News.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:03 schreef 4-elements het volgende:
Voorlopige uitslag van de 'Somebody to love' poll:
Queen 10
George 5
Gelukkig ben ik geen echte fan, of uberhaupt fan, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Vertel... Ik ben geen fan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Stelletje klootzakkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar niets zo wispelturig als de programmamakers van de Top 2000.
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Al een andere zorgverzekering afgesloten?
Was het maar alleen saaiquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind het ongeacht de versie toch al een beetje een saai nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |