Razend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo niet, dan word ik wel ziedend en ga ik de hooivorken pakken.
Was bijna m'n stemplaat maar ben voor Zondag gegaan.quote:
Ja en ik ken elke secondequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef PzKpfw het volgende:
Zie ik dat nu goed, krijgen we echt tien minuten Swift straks?
[ afbeelding ]
Als het klopt wat er staat op de lijst dan zou ik ze alvast uit het vet halen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ons nichtje wordt dan 18 jaar en gaan we op visite. Zij wonen in Drachten.quote:
Jeff Buckley natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij hebt liever de cover van Lisa Lois?
Dat klinkt zoals constipatie voeltquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef essnhills het volgende:
Ugh
Er staat weinig in dat ik echt niet te hachelen vind
Hallelujah van Leonard Cohen is daar 1 van
Ik kan het toch aanraden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik denk vaak “goh ik wil Bruce Springsteen nog wel eens live zien” maar dan hoor ik weer een nummer van hem en vraag ik me af waarom.
Je zou alleen al voor de e-street band moeten gaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik denk vaak “goh ik wil Bruce Springsteen nog wel eens live zien” maar dan hoor ik weer een nummer van hem en vraag ik me af waarom.
Leonard mag de credits krijgen voor het maken van het liedje, maar zingen kon die niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef essnhills het volgende:
Ugh
Er staat weinig in dat ik echt niet te hachelen vind
Hallelujah van Leonard Cohen is daar 1 van
Nee allemaal nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij hebt liever de cover van Lisa Lois?
We hebben allemaal onze gebreken, voel je niet schuldigquote:
Ik ben dan echt viesmadquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die is al geweest vanochtend.quote:
Je hebt ook die verschikkelijke Walz die de NS een tijdje bij de reclame hadquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leonard mag de credits krijgen voor het maken van het liedje, maar zingen kon die niet.
Daar doet Seedorf ook al niet mee toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
En zo nog een saaie bruce. We worden wel verwend zeg.
Gefeliciteerd! In Drachten valt nu echt niet veel te beleven....quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ons nichtje wordt dan 18 jaar en gaan we op visite. Zij wonen in Drachten.
Ja pfffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |