Die zouden eens naar Frank Boeijen moeten luisteren.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja maar m'n girlie is oprecht niet sterk in het Engels. Ze is oooit lang geleden (halverwege 00s) in het Engels begonnen te schrijven, maar dat werd helemaal niks. Dat mag ook benoemd wordenIk had geen behoefte aan verdere loreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat gaat er daar gebeuren?quote:
En jouw wederhelft is de initiële naamgeverquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Sipje en Sopje of zoiets.
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
alles ten faveure van sipje en sopje
Zo niet, dan word ik wel ziedend en ga ik de hooivorken pakken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:58 schreef alopio het volgende:
Gaan ze de album versie van God is a DJ doen?
Het staat er niet bij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:58 schreef alopio het volgende:
Gaan ze de album versie van God is a DJ doen?
omdat hij zo zichzelf is geblevenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik denk vaak “goh ik wil Bruce Springsteen nog wel eens live zien” maar dan hoor ik weer een nummer van hem en vraag ik me af waarom.
Jij hebt liever de cover van Lisa Lois?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef essnhills het volgende:
Ugh
Er staat weinig in dat ik echt niet te hachelen vind
Hallelujah van Leonard Cohen is daar 1 van
Verkeerde Halleluja, Adele, Swift en Normaal. Nee niet bestquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis niet echt een fijn uurtje voor 21-22 uur s avonds. Dan maar wat darts kijken
Uurtje valt tegen voor één na laatste avond jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis niet echt een fijn uurtje voor 21-22 uur s avonds. Dan maar wat darts kijken
Peer pressure? Fomo?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik denk vaak “goh ik wil Bruce Springsteen nog wel eens live zien” maar dan hoor ik weer een nummer van hem en vraag ik me af waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |