Ik maak bruggetjes wanneer ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja nee. Want daar hadden we het helemaal niet over makker
ik deel die meningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik ben groot fan van Fleetwood Mac maar dit nummer kan mij ook niet echt bekoren.quote:
Dat niet, maar wel gewoon primaquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:44 schreef Redefine het volgende:
Dit zal, wel nooit een van mijn favoriete Fleetwood Mac nummers worden.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen geniet, op 1 iemand na.
Om je superieure muzieksmaak te showen aan ons plebs?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik maak bruggetjes wanneer ik daar zin in heb![]()
Bij een vervelende band als U2 denk ik vrij snel aan de Ierse artiesten die ik wel tof vind
Welk nummer wel?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:44 schreef Redefine het volgende:
Dit zal, wel nooit een van mijn favoriete Fleetwood Mac nummers worden.
Terwijl ik toch best wat Fleetwood Mac ken volgens mijquote:
quote:
Ja nee net niet op tijd, jammer!quote:
kan hij beter met do re mi doenquote:
Net had je over het genieten, meestal is dat toch wel een niveau hoger dan primaquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel gewoon prima
Dat vind ik stiekem wel een fraai liedje, ook al mag dat niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
WInd Beneath My Wings is ooit geweldig gedaan door Sonata Arctica
uitvaartnummertjequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:45 schreef peaceman het volgende:
Nooit begrepen waarom dit zo hoog staat, maar ja, geniet ervan mensen.
Heeft jarenlang top 100 gestaan ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:45 schreef peaceman het volgende:
Nooit begrepen waarom dit zo hoog staat, maar ja, geniet ervan mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |