quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gaat het niet over de eenogige Britse politicus?Klinkt wel alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijven ze eten?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:26 schreef alopio het volgende:
jaaa werk ik klaar dit jaar!
En dan thuiskomen met Nirvana
Ik ben een blij man
wanneer ga je dat in vredesnaam terugkijken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet ik straks nog allemaal even rustig bekijken allen. Ter info.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Unplugged"?
Die gitaartoon klinkt toch enigszins versterkt
🤔quote:
Sowieso hun eerste albumquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Love Buzz is ook een goede cover van ze
Van Hollands trots Shocking Bluequote:Op dinsdag 30 december 2025 17:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Vanavond.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
wanneer ga je dat in vredesnaam terugkijken?
daar vind ik het origineel toch echt een klasse beter vanquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:27 schreef SonicVolcano het volgende:
tijdens de nieuwsbulletins?quote:
Waar nog een onofficieel live-album van is, opgenomen in Den Helder!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Van Hollands trots Shocking Blue
Ja deze hoort daar wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou deze naar 31 december kunnen?
Actie.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
WAJO deze staat ook hoog
Normaal associeer ik dit nummer echt met de 1200-1000 range.
Ik heb in het nieuwe jaar 5 dagen aan schaatsen terug te kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet ik straks nog allemaal even rustig bekijken allen. Ter info.
Komt (voor jou) wel heel dichtbij zoquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar nog een onofficieel live-album van is, opgenomen in Den Helder!
https://albumsthatshoulde(...)-dancing-83-den.html
Ook een TikTok-bonusje toch?quote:
Die maakt niet zulke genots platen hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dacht serieus dat dit van Gerard Joling was.
Schaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |