Gaat het niet over de eenogige Britse politicus?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Een liedje wat totaal niet over drugs gaat. Echt niet. Geloof me maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not lost, it's just I've no idea where I am
Ik mag geen mensen geloven die zeggen dat ik ze moet geloven 😅quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Een liedje wat totaal niet over drugs gaat. Echt niet. Geloof me maar.
Dat moet ik straks nog allemaal even rustig bekijken allen. Ter info.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen bij het dartsen, allemachtig.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:25 schreef Isorden het volgende:
Nog beter dan het origineel van Bowie
Dit is het origineel toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:25 schreef Isorden het volgende:
Nog beter dan het origineel van Bowie
Ja is wel mooi. Maar het heeft wel echt een enorme middeleeuwen-auraquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heel mooi instrument, jammer dat het niet vaker gebruikt wordt tegenwoordig.
Ouwe influencer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:25 schreef Eightyone het volgende:
Zo, twee stemplaten achter elkaar (Stranglers, Nirvana).
Een ietwat mindere Nirvana, maar nog steeds beter dan minimaal de helft van de lijstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |