Rammstein, Metallica, Iron Maiden...quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Is er echt niks beter in het genre dat populair genoeg is voor de top-350?
Mensen willen zich weleens laten gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:51 schreef ok01 het volgende:
Denk niet dat ik de Volbeat hype ooit zal begrijpen
Grappig ik vind plus totaal ruk en jumbo juist favorietquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jumbo is wel de minste van de grote ketens ja, samen met Aldi. We komen eigenlijk vooral bij AH, Lidl en soms Dirk
Legendarische tvquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik persoonlijk bij deze boys uiteraard
Bekijk deze YouTube-video
Ik vooral bij de Jumbo omdat ie om de hoek zit. Maar de meeste boodschappen bij Appie iddquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jumbo is wel de minste van de grote ketens ja, samen met Aldi. We komen eigenlijk vooral bij AH, Lidl en soms Dirk
Die mag jij noemenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe kun je how to disappear niet noemen?!?!?
Ik ga het liefst naar AH. Daar doen we de weekboodschappen en door de week voor wat kleine of verse dingen naar Jumbo. Er zit geen plus in de buurt bij ons.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig ik vind plus totaal ruk en jumbo juist favoriet
Fijn dat ze iemand zoals jij heeft om voor haar te zorgenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alleen in de negende maand van het jaar
Stemmers op goede metalnummers zijn er niet want die luisteren niet naar de Top 2000.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Is er echt niks beter in het genre dat populair genoeg is voor de top-350?
De AH kom ik echt alleen voor de aanbiedingen want het lijkt wel alsof daar ruwe diamanten in de schappen liggenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga het liefst naar AH. Daar doen we de weekboodschappen en door de week voor wat kleine of verse dingen naar Jumbo. Er zit geen plus in de buurt bij ons.
Voor mij voornamelijk AH en dan voor bepaalde producten die ze alleen daar hebben ook nog wel eens Aldi en Lidl.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig ik vind plus totaal ruk en jumbo juist favoriet
Kate?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:53 schreef Tussle266 het volgende:
Volbeat had dit jaar Bush in het voorprogramma. Raar.
Deurdonderen vind ik ook nog wel primaquote:
Het ligt er een beetje aan. Ik vind sommige dingen bij Jumbo goedkoper en andersom. En Lennon werkt bij AH en krijgt altijd personeelskorting. Dus leuk extraatje voor hem.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De AH kom ik echt alleen voor de aanbiedingen want het lijkt wel alsof daar ruwe diamanten in de schappen liggen
Ik moet even weg, er staat een paal in brandquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn dat ze iemand zoals jij heeft om voor haar te zorgen
Oh ja die ook wel inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deurdonderen vind ik ook nog wel prima
Heeft iemand een bom erop gegooid?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik moet even weg, er staat een paal in brand
En dit ja. Echt minder populaire, goed geschreven metal die men luistert is meestal niet het volk dat naar radio 2/top 2000 luistert. Als je bijvoorbeeld al buiten de thrash metal grote 4 (metallica, megadeth, slayer, anthrax) een andere band in het genre opnoemt, dan is de kans zeer aanwezig dat men namen als Exodus of Testament gewoon niet eens kent. Dan wordt het lastig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stemmers op goede metalnummers zijn er niet want die luisteren niet naar de Top 2000.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slayer ook nog natuurlijk. Het is niet dat er te weinig metal in de bovenste regionen van het lijstje staat zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |