Voor mij voornamelijk AH en dan voor bepaalde producten die ze alleen daar hebben ook nog wel eens Aldi en Lidl.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig ik vind plus totaal ruk en jumbo juist favoriet
Kate?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:53 schreef Tussle266 het volgende:
Volbeat had dit jaar Bush in het voorprogramma. Raar.
Deurdonderen vind ik ook nog wel primaquote:
Het ligt er een beetje aan. Ik vind sommige dingen bij Jumbo goedkoper en andersom. En Lennon werkt bij AH en krijgt altijd personeelskorting. Dus leuk extraatje voor hem.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De AH kom ik echt alleen voor de aanbiedingen want het lijkt wel alsof daar ruwe diamanten in de schappen liggen
Ik moet even weg, er staat een paal in brandquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn dat ze iemand zoals jij heeft om voor haar te zorgen
Oh ja die ook wel inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deurdonderen vind ik ook nog wel prima
Heeft iemand een bom erop gegooid?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik moet even weg, er staat een paal in brand
En dit ja. Echt minder populaire, goed geschreven metal die men luistert is meestal niet het volk dat naar radio 2/top 2000 luistert. Als je bijvoorbeeld al buiten de thrash metal grote 4 (metallica, megadeth, slayer, anthrax) een andere band in het genre opnoemt, dan is de kans zeer aanwezig dat men namen als Exodus of Testament gewoon niet eens kent. Dan wordt het lastig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stemmers op goede metalnummers zijn er niet want die luisteren niet naar de Top 2000.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slayer ook nog natuurlijk. Het is niet dat er te weinig metal in de bovenste regionen van het lijstje staat zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |