ja die is dan op de fiets wegquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe je dat met name als @:diaan73 er niet is?
Hoe kun je how to disappear niet noemen?!?!?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Idioteque, There There, Supercollider, Nude, Where I End And You Begin, Everything In It's Right Place en nog veel meer.
Jumbo is wel de minste van de grote ketens ja, samen met Aldi. We komen eigenlijk vooral bij AH, Lidl en soms Dirkquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was even bij de Jumbo. Belachelijk dure winkel en dan ook nog dat ze soms acties hebben maar dat net het product dat je wil hebben niet mee doet en dat dat alleen in kleine lettertjes zichtbaar is.
Ratten.
Is er echt niks beter in het genre dat populair genoeg is voor de top-350?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:52 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hou echt wel van een potje metal maar dit is een beetje kleuterniveau of zo
En All I Needquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe kun je how to disappear niet noemen?!?!?
Heeft ze wel een warme Kasjmier sjaal om met deze kou?quote:
Bummer…quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was even bij de Jumbo. Belachelijk dure winkel en dan ook nog dat ze soms acties hebben maar dat net het product dat je wil hebben niet mee doet en dat dat alleen in kleine lettertjes zichtbaar is.
Ratten.
Tuurlijk wel, alleen demense gaan daar niet op stemmen helaas.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:52 schreef Gretzl het volgende:
Is er echt niks beter in het genre dat populair genoeg is voor de top-350?
Wel harder dan Oerend hard.quote:
Alleen in de negende maand van het jaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft ze wel een warme Kasjmier sjaal om met deze kou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |