ik weet niet of dat nou iets is dat jij trots op moet zijnquote:
met een goud bruine zon op de achtergrondquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat als je gitaar ook vecht, huilt, bidt, lacht, werkt, en bewondert?
Kijk, heb je hem nog genoeg muzikale opvoeding bijgeleerdquote:
jawel, billie is tofquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet niet of dat nou iets is dat jij trots op moet zijn
Fan geworden ergens in april 2017, en Billie voor het eerst in februari 2019 live kunnen zien in het relatief kleine TiVoliVredenburg toen ik even heeeel stout ben geweestquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doel uiteraard op haar legendarische optreden op Sziget 2023
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit this setlist | More Billie Eilish setlists
[ Bericht 9% gewijzigd door Gretzl op 30-12-2025 16:34:26 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Wat een rijkdom. Alsof je de hele wereld hebt verkocht.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
met een goud bruine zon op de achtergrond
gewoon omarmenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:29 schreef MTheBassman het volgende:
Deze Blof snap ik dus geen reet van, met die enge falsetto in het refrein
Foei.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
O nee dat is wel erg fout bosje![]()
Lieeeeeeeeeeeeeefquote:
en neem me nergens heenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lieeeeeeeeeeeeeef
Ga nou meeeeeeeee
nou nee hoor, ik kom gewoon uit een klein stadjequote:Op dinsdag 30 december 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een rijkdom. Alsof je de hele wereld hebt verkocht.
goed bezug!!quote:
dan moet je bakkenquote:
Komt wel goed, gewoon een beetje overal doorheen fladderenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou nee hoor, ik kom gewoon uit een klein stadje
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Fan geworden ergens in 2017a, en Billie voor het eerst in 2019 live kunnen zien in het relatief TiVoliVredenburg toen ik heeeel stout ben geweest
Ja ik was er niet meteen vanaf het begin bij, ik keek een beetje met argusogen naar een popzangeresje dat nogal werd verafgood. Maar na dat optreden was ik wel echt om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Billie Eilish setlists
Nee, gewoon arm eruit halen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Scheelt maar 4 letters.
Ont-arm me.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Scheelt maar 4 letters.
als dat mag van de samenleving jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt wel goed, gewoon een beetje overal doorheen fladderen
Mijn tante heeft een modern apparaat, dat werkt beter denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij laat dat gewoon doen
Die heb ik ook, tot een paar jaar geleden nog gebruikt, maar toch maar zo'n nieuwerwetsche gekochtquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Heb nog wel het oude kniepertjesijzer van mijn oma.
Ik zocht hier al een leuke woordspeling op, maar hier was ik nooit opgekomen denk ikquote:
Die laten het gewoon gebeuren denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
als dat mag van de samenleving ja
wc hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:27 schreef camilero het volgende:
[..]
Is dat een oostenrijkse traditie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |