Ja, hij gaat misschien wel een beetje te lang doorquote:
Nou, nou...quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:23 schreef Tommeke het volgende:
One of These Nights
Don Henley
Wat mij betreft het beste nummer in de hele lijst.
Heb de echte een paar jaar terug gezien in de Ziggo. Met afstand het beste concert waar ik bij ben geweestquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dutch Eagles ooit live gezien en dat was ook goed, maar ik denk dat de echte nog beter zijn/waren
Bij mij is het al wat langer geleden, maar ik moet eens kijken of ze een keer weer in de buurt zijn.quote:
Wel erg stabiel in de lijstquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:22 schreef Zwansen het volgende:
Bizar dat Abel zo laag staat. Mooiste Nederlandstalige nummer ooit.
Nu wel!quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
Dit ken ik niet
@:isorden
@:mexicanobakker
Gevoelsmatig hoor ik deze ook wel altijd de op 1 na laatste dag jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel erg stabiel in de lijst
[ link | afbeelding ]
zolang mijn gitaar lekker zingt, vind ik het okequote:
Doel uiteraard op haar legendarische optreden op Sziget 2023quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die was er toch al langer?
[ afbeelding ]
I don't know...quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Was een vergissing die peace een keer maakte. Vind het gewoon leuk om hem daaraan te herinneren
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doel uiteraard op haar legendarische optreden op Sziget 2023
Ik doe ieder jaar braaf mijn best om hem stabiel te houdenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel erg stabiel in de lijst
[ link | afbeelding ]
Nee dat was de grap, maar als je hem moet uitleggen is ie niet grappig meerquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:26 schreef mario390 het volgende:
nog en keer don henley is niet overleden
Maar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:26 schreef Tussle266 het volgende:
Klein hoezeetje, want Billie, maar…
Omdat die echt vreselijk shit is. Blij dat de Top 2000 dat gejengel bespaard blijft.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:26 schreef Gretzl het volgende:
Hoe kan ik nu pas de eerste zijn die het LUNA Origineel NOEMT![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
En wat als je gitaar ook vecht, huilt, bidt, lacht, werkt, en bewondert?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang mijn gitaar lekker zingt, vind ik het oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |