quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Wie waren er nog meer op PP14?
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More The Rolling Stones setlists
Was ik ook. Feest.quote:
Mij een zorgquote:
Wel rustig nu. Zij vond het toch wel fijn dat ik kwam, ze zit af en toe niet altijd in een lekkere vibe en haar buurvrouw was ook niet thuis. Ik ben ook erg blij haar daarin te helpen dus ik deed het graag.quote:
Alleen de zondag en de maandagquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Het is dus oprecht gewoon een populaire song. Schiet mij maar lek. Ik ken niemand die dit echt een geweldig lied vindt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:41 schreef Tussle266 het volgende:
Waar slaat dit nou eigenlijk op hè? Het is ook niet bepaald een keuzelijstdingetje of zo.
check, de dag van Metallicaquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zeker!quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ link | afbeelding ]
De Kuip 93 en Werchter 2003quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Metallica lang geleden live gezien op Dynamo 99
Daarna ook nooit meer echt de behoefte gehad om ze live te zien
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |