Jaja ouwe fapperdquote:Op vrijdag 22 mei 2026 01:12 schreef chufi het volgende:
Ik heb haar op Insta . maar ik kijk nooit Insta
niet alleen iigquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Puck zit zo te zien prima op haar plek daar.
Team DNF. Nee, Puck kan het beter bij gravelen houden. Of bij de Turbo cross..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Puck zit zo te zien prima op haar plek daar.
Leuk voor haar.quote:
Lotte Merckx vanaf nu?quote:Lotte Kopecky en Axel Merckx zijn in alle stilte getrouwd, met klein groepje aanwezigen
Lotte Kopecky (30) en Axel Merckx (53) zijn dinsdagochtend in alle stilte getrouwd in het stadhuis van Brugge. Kopecky is de succesvolste Belgische wielrenster van het moment, Merckx is zelf ex-renner en zoon van wielericoon Eddy Merckx.
Het was een bescheiden plechtigheid met slechts een beperkt aantal mensen omdat het koppel het bewust in alle stilte wilde doen. Eddy Merckx kon er niet bij zijn doordat hij op de sukkel is met zijn gezondheid. Ex-profvoetballer Gilles De Bilde was er wél bij.
Kopecky en Merckx wonen sinds begin dit jaar samen in Brugge. In een interview met onze krant eerder dit jaar sprak Kopecky nog over de “positieve impact” die Merckx op haar leven heeft. “Hij snapt het leven dat ik leid. Over het aspect ‘wielrenner zijn’ zullen we geen discussies hebben. Dat is een grote plus. We weten allebei hoe de wereld werkt waar we in zitten.”
Goed verslag weer van Sporza.quote:Eddy Merckx kon er niet bij zijn doordat hij op de sukkel is met zijn gezondheid. Ex-profvoetballer Gilles De Bilde was er wel bij.
Zijn er (behalve Jonas) nog renners die NIET met een renster samen hokken?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan krijgen we straks echt een duel Pogacar-Merckx in het huidige peloton!
Wout en Mathieu!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zijn er (behalve Jonas) nog renners die NIET met een renster samen hokken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |