Grappig dat ze op de schaats een pure stayer is en hier fluitend een massasprint wint.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:29 schreef VoMy het volgende:
Sandrine Tas wint van Dideriksen in Bretagne, amai.
Een 5km is een inspanning van 7 minuten...het is de vraag of je dan een pure duursporter bent.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Grappig dat ze op de schaats een pure stayer is en hier fluitend een massasprint wint.
Vergelijkbaar met 800m zwemmen of 3k hardlopen. Dat is voor de tussengroepquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een 5km is een inspanning van 7 minuten...het is de vraag of je dan een pure duursporter bent.
Ik zou zeggen dat sponsoring door een schurkenstaat of een oliebedrijf ook misschien niet het beste idee is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Jeetje, jezelf laten sponsoren door een willekeurig cryptobedrijfje is dus geen goed idee? Ik ben geschokt.
Die betalen in ieder geval nog. Al die cryptoscammers maken nooit een cent over. Geen idee hoe je daar als ploeg nog steeds intrapt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat sponsoring door een schurkenstaat of een oliebedrijf ook misschien niet het beste idee is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |