Mooie sprint van Balsamo!quote:
Lorena mag wel een bos bloemen naar Lidl-Trek sturen.quote:
Een eerste signalement:quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Iemand heeft de beschikking over een nieuwe e-bike.
Kon de extra watts niet aan dus parkeert zich in de hekken net voor de finishquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een eerste signalement:
[ afbeelding ]
Die heeft hem in april in moeten leveren aan Paula.
Waarom zou ze er niet meerdere hebben?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch niet de e-bike van Blasi die gestolen is.
quote:Heuglijk nieuws voor Elise Chabbey, want de Zwitserse renster wordt begin 2027 voor het eerst mama. "Het leven zit vol verrassingen, maar dit is een fantastische verrassing", schrijft de 33-jarige Chabbey.
"Een klein kikkertje groeit in mij, ik ben zo trots om aan dit nieuwe avontuur te beginnen."
Met die woorden kondigt Elise Chabbey haar zwangerschap aan op Instagram.
"Soms kan het leven vol verrassingen zitten, maar deze is een fantastische."
"De laatste weken waren speciaal. We hadden heel wat tijd nodig om dit nieuws te verwerken en om te aanvaarden dat ons leven voor altijd zal veranderen."
De baby is uitgerekend voor begin januari, maar Chabbey trekt nu al een streep onder haar seizoen. "Ik zal dus niet deelnemen aan de Tour de France Femmes."
Heuglijk nieuws dus, maar sportief toch ook een tegenvaller voor Demi Vollering. Chabbey was bij FDJ-Suez een belangrijke pion in de Tourploeg.
Eerder dit jaar won de Zwitserse de Strade Bianche, vorig jaar was ze eindwinnares van de Ronde van Romandië.
Kate Courtney will make her debut in the team jersey at La Périgord Ladies, Picto-Charentaise and the Lloyds Tour of Britain Women.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:24 schreef gianni61 het volgende:
Leuke toevoeging aan het team. Waarschijnlijk ook meteen aan de start voor de tour?
Derde Belgischequote:Op woensdag 15 juli 2026 20:50 schreef TommyL0204 het volgende:
Koplacky heeft het nog niet.. slechts 9e in de proloog van de Balwaaize Ladies Tour. Zoë heeft wel weer lopen schroeien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |