Anneke van Giersbergen heeft het ook meer binnenlands succes opgeleverdquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er mogen ook wel wat meer Eftelingmetalacts deelnemen. Het grote publiek kent Floor Jansen alvast, nu de rest nog.
Nu staat er ook 5x zoveel ABBA in als toen waarschijnlijk, dus dan klopt het welquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was ooit de op 2 na hoogste ABBA. Nu staan er nog 5 tussen ofzo.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er mogen ook wel wat meer Eftelingmetalacts deelnemen. Het grote publiek kent Floor Jansen alvast, nu de rest nog.
En n hoop ongein ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was ooit de op 2 na hoogste ABBA. Nu staan er nog 5 tussen ofzo.
Gimme, Lay en Chiquita kan ik sowieso bedenken, die vind ik niet beter dan dit maar wel goed te behappen.quote:
Happy New Year is al geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:53 schreef Claude_Viole het volgende:
Eigenlijk zou eentje van ABBA op nummer 1 horen! Niet dat de Bohemian Rhapsody zo slecht is, integendeel. Maar er zijn betere.
Afgelopen september in zweden hun studio bezochtquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Produceren konden B en B wel. Wat een genot.
Die is ook zeer fijn ja, maar in dit geval niets boven het origineel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:54 schreef MadMaster het volgende:
Toch nog maar weer eens deze versie pluggen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
Anybody seen my baby is ook een goede voor een bevallingsplaylist
Ik vind lay en chiquitita vooral vrij saai en niet de allertijdenlijstklassiekerfactor die deze wel heegtquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gimme, Lay en Chiquita kan ik sowieso bedenken, die vind ik niet beter dan dit maar wel goed te behappen.
Allang blij dat we die nu al krijgenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:55 schreef Claude_Viole het volgende:
En hierna krijgen we Engelbewaarder(na het nieuws dan
)
I am the way (wee) ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
Anybody seen my baby is ook een goede voor een bevallingsplaylist
Ik moet dan altijd aan bananen denkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind lay en chiquitita vooral vrij saai en niet de allertijdenlijstklassiekerfactor die deze wel heegt
QUEENSR¾CHEquote:
Als ze er nou nog twee keer in komen was dit het derde queensr chequote:
Jammerlijk gezakt wel, in 2024 zat ie nog diep in de laatste nacht. Meegemaakt live in 't café om 5:00.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:55 schreef Claude_Viole het volgende:
En hierna krijgen we Engelbewaarder(na het nieuws dan
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jammerlijk gezakt wel, in 2024 zat ie nog diep in de laatste nacht. Meegemaakt live in 't café om 5:00.Jammerlijk? Had wel een stukje verder mogen zakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, het jammere is dat ie nu overdag komtquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engelbewaarder.
"Jammerlijk" gezakt.
Hier gaat iets niet goed.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jammerlijk gezakt wel, in 2024 zat ie nog diep in de laatste nacht. Meegemaakt live in 't café om 5:00.Maar All Too Well was toch het 1e nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
wel lekker even HOER schreeuwenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engelbewaarder.
"Jammerlijk" gezakt.
Hier gaat iets niet goed.
Dat is kiezen tussen aids en ebola.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik tolereer Engelbewaarder. Staat veel te hoog natuurlijk, maar beter Engelbewaarder dan die Cher cover van net
100% aids. Not even a questionquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat is kiezen tussen aids en ebola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |