How to disappear Completelyquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Beste RH vind ik Nude. Vast ook naakt opgenomen.
Ik ga nog altijd wel voor Karma Police denk ik, maar die staat altijd midden in de laatste nachtquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee hoor, die staat er helemaal niet in
Tenzij de baas liever 100%NL aan heeftquote:
maar dit is niet de beste Radioheadquote:
MUMELADDERKLASSIEKERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nude is karaokegenot @BillDauterivequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Beste RH vind ik Nude. Vast ook naakt opgenomen.
Nee hoor, ik doe met je meequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ben denk ik een van de weinige die Radiohead echt helemaal niks vindt.
Bij mij 1. Als ik de top 70 had gestemd 23.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij mij moeten er ook nog 10 van de 18 komen die er daadwerkelijk in staan.
Zeker welquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar dit is niet de beste Radiohead
Nee, dat is How to disappear completely.quote:
Bizarre clip inderdaad, zo terugkijkend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ook uren gebiologeerd naar deze videoclip gekeken.
Ik had toen nog niet het muzikale besef dat nummers als Paranoid Android niet vaak gemaakt worden
Op youtube kan je filmpjes vinden dat Thom Yorke dit solo uitvoert. Ongelooflijk die man
Ik heb ook niks met Muse, maar dat is in ieder geval wel minder deprimerendquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb nooit begrepen dat Muse op RH zou lijken overigens
toepasselijk!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dat is How to disappear completely.
Vind ik. Die mag op mijn uitvaart.
Bij sommige nummers zit echt wel een overlapquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Klein beetje, niet heel erg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef SonicVolcano het volgende:
En hij is fan van Neil Young.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ook uren gebiologeerd naar deze videoclip gekeken.
Ik had toen nog niet het muzikale besef dat nummers als Paranoid Android niet vaak gemaakt worden
Op youtube kan je filmpjes vinden dat Thom Yorke dit solo uitvoert. Ongelooflijk die man
deprimerend kan veel mooier zijn en ik vind dat in dit geval welquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Muse, maar dat is in ieder geval wel minder deprimerend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |