4!!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nooit, wees blij met de 3 bestaande spinvis noteringen
nee hoor, die staat er helemaal niet inquote:
RIP Scott.quote:
Begrijpt de baas vast welquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bohh word nogal afgeleid met werk. Te veel genot
We horen hem nu toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee hoor, die staat er helemaal niet in
How to disappear Completelyquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Beste RH vind ik Nude. Vast ook naakt opgenomen.
Ik ga nog altijd wel voor Karma Police denk ik, maar die staat altijd midden in de laatste nachtquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee hoor, die staat er helemaal niet in
Tenzij de baas liever 100%NL aan heeftquote:
maar dit is niet de beste Radioheadquote:
MUMELADDERKLASSIEKERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nude is karaokegenot @BillDauterivequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Beste RH vind ik Nude. Vast ook naakt opgenomen.
Nee hoor, ik doe met je meequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ben denk ik een van de weinige die Radiohead echt helemaal niks vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |