Bij mij 1. Als ik de top 70 had gestemd 23.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij mij moeten er ook nog 10 van de 18 komen die er daadwerkelijk in staan.
Zeker welquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar dit is niet de beste Radiohead
Nee, dat is How to disappear completely.quote:
Bizarre clip inderdaad, zo terugkijkend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ook uren gebiologeerd naar deze videoclip gekeken.
Ik had toen nog niet het muzikale besef dat nummers als Paranoid Android niet vaak gemaakt worden
Op youtube kan je filmpjes vinden dat Thom Yorke dit solo uitvoert. Ongelooflijk die man
Ik heb ook niks met Muse, maar dat is in ieder geval wel minder deprimerendquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb nooit begrepen dat Muse op RH zou lijken overigens
toepasselijk!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dat is How to disappear completely.
Vind ik. Die mag op mijn uitvaart.
Bij sommige nummers zit echt wel een overlapquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Klein beetje, niet heel erg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef SonicVolcano het volgende:
En hij is fan van Neil Young.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ook uren gebiologeerd naar deze videoclip gekeken.
Ik had toen nog niet het muzikale besef dat nummers als Paranoid Android niet vaak gemaakt worden
Op youtube kan je filmpjes vinden dat Thom Yorke dit solo uitvoert. Ongelooflijk die man
deprimerend kan veel mooier zijn en ik vind dat in dit geval welquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Muse, maar dat is in ieder geval wel minder deprimerend
Qua uithalen kan ik daar prima inkomen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Boek of film?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:29 schreef Cee het volgende:
Ik ga volgend jaar maar weer eens proberen door Hitchhiker’s Guide to the Galaxy heen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |