Zal toch wat zijn als je Jeroen isquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Actieve posttijden naast de shifts leggen en patronen identificeren dan maar?
is me om het evenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Laten jullie het licht aan tijdens het beffen?
ik neem een zaklamp meequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ikzelf draag een mijnwerkerslampjequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik brand een kaarsjequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat mag iemand anders doen dan, daar ben ik niet autistisch genoeg voorquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Actieve posttijden naast de shifts leggen en patronen identificeren dan maar?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind hem juist een van de betere. Liever van die feitjes over muziek dan dat domme gelul van De Wild of Van Inkel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Bart is gewoon echt niet leuk.Saai en belerend.
reeds behandeldquote:
Dit ja, bij hem gaat het nog over de muziek zelf ipv over zijn egoquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind hem juist een van de betere. Liever van die feitjes over muziek dan dat domme gelul van De Wild of Van Inkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
nou.... hij etaleert wel erg graag wat hij weet, dus toch zijn ego..quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ja, bij hem gaat het nog over de muziek zelf ipv over zijn ego
Nou ik vind dat hij altijd doet voorkomen dat hij alles zo goed weet. Indirect ook over zijn ego.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ja, bij hem gaat het nog over de muziek zelf ipv over zijn ego
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
Stemplaat genot![]()
![]()
Beste Toto
De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer 1848
Nina Simone - Feeling Good 1302
The Prodigy - Smack My Bitch Up 975
Genesis - Land Of Confusion 959
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days 733
The War On Drugs - Thinking Of A Place (Albumversie) 564
Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst) 549
America -A Horse With No Name 510
Toto - Hold The Line 396Jeetje jij moet nog je halve stemlijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |