Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan? Wat gebeurd er dan wat zo erg is?quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:43 schreef mario390 het volgende:
als ik in 2 uren kom ben ik ingehalt denk ik
Dan ga je niet slapen en blijf je lekker hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja voor niets gaat de zon op En dan wordt je derde wat dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:46 schreef mario390 het volgende:
nach de vakantie willt ik weer op 2, maar het is harder dann gedachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij durft mij te blubbenquote:
quote:
Zellufquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
lat hem zijn hoor waar hij is , je bent ook zo ...Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een sneeuwman op zijn kop.quote:
Dat is lag geleden dat hier zo veel sneeuw lagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijkbaar gaat het nog sneeuwenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een sneeuwman op zijn kop.
Dat is lag geleden dat hier zo veel sneeuw lag
Eerst zien en dan gelovenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
ja, ze roepen zo vaak iets, ik moet het ook eerst zien hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het nog sneeuwen
Eerst zien en dan geloven
Misschien 10 vlokjes en dan is het weer klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang de zon zaterdag komt piepen (of blub zegt hihi)quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja, ze roepen zo vaak iets, ik moet het ook eerst zien hoor.
Misschien 10 vlokjes en dan is het weer klaarWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Morguh Lovely
Bye byeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bey bye byeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bye bye bye beyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
byeeee bye byeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helemaal niemand
quote:Op maandag 29 december 2025 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Moeite met richten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nice, beter dan wat ik een paar dagen ervan had gebakken. Had je ook de 3 gratis refills nog gebruikt?Maar ik ben een geëmancipeerde vrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had de 3 gratis refills gebruikt om de dump te doorzoekenwel 8 books of carols gevonden, dus was het waard.
Sow, jouw training is ook prima en jouw stats zijn stuk hoger dan de mijne! Gelukkig sta je op mn vriendenlijst
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Hey Amy
![]()
![]()
Gewoon bij een sportschool binnenstappen is beter. Kun je fatsoenlijk communiceren waar je naar op zoek bent en kunnen ze je meteen de oefeningen en toestellen laten zien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 05:05 schreef _UserName_ het volgende:
Voorbeeld, bij basic fit kom je in een hal, wat op een vertrekhal van een vliegveld lijkt, pasje scannen en je kan door de poortjes gelijk de sportruimte in, 0 persoonlijkheid. Ik hoop ergens te komen waar ik gewoon vrijblijvend een les kan volgen/kennis kan maken en uitleggen wat ik wil. Ik heb 0 verstand welke oefeningen bij mijn vraag passen![]()
Succes!![]()
Er zijn vast wel kleinschalige sportscholen bij UN in de buurt..
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
En zeker als je met gewichten bezig wilt gaan, is een sportbegeleider erbij wel verstandigWho cares if one more light goes out?
Jij doet aan fitness?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:56 schreef Lovely het volgende:
En zeker als je met gewichten bezig wilt gaan, is een sportbegeleider erbij wel verstandig![]()
Oei oei toch ....quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:46 schreef mario390 het volgende:
nach de vakantie willt ik weer op 2, maar het is harder dann gedacht![]()
![]()
![]()
Je staat toch op 2? Je moet er wat voor doen om je positie te houden, maar dat is in elk spelletje zo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:46 schreef mario390 het volgende:
nach de vakantie willt ik weer op 2, maar het is harder dann gedacht
Für nix gibt's nix.![]()
Logischquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:56 schreef Lovely het volgende:
En zeker als je met gewichten bezig wilt gaan, is een sportbegeleider erbij wel verstandig![]()
![]()
Ik niet, maar UserName wil gaan sportenquote:
Ja, ik las het. Heel goed van hem.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet, maar UserName wil gaan sporten![]()
![]()
Ik ga in de maand januari elke dag een ommetje makenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Heel goed van hem.
Nog even goed bolkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Heel goed van hem.![]()
![]()
![]()
Moonquote:
Zeg
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: