quote:Op maandag 29 december 2025 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Moeite met richten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nice, beter dan wat ik een paar dagen ervan had gebakken. Had je ook de 3 gratis refills nog gebruikt?Maar ik ben een geëmancipeerde vrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had de 3 gratis refills gebruikt om de dump te doorzoekenwel 8 books of carols gevonden, dus was het waard.
Sow, jouw training is ook prima en jouw stats zijn stuk hoger dan de mijne! Gelukkig sta je op mn vriendenlijst
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
Gewoon bij een sportschool binnenstappen is beter. Kun je fatsoenlijk communiceren waar je naar op zoek bent en kunnen ze je meteen de oefeningen en toestellen laten zien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 05:05 schreef _UserName_ het volgende:
Voorbeeld, bij basic fit kom je in een hal, wat op een vertrekhal van een vliegveld lijkt, pasje scannen en je kan door de poortjes gelijk de sportruimte in, 0 persoonlijkheid. Ik hoop ergens te komen waar ik gewoon vrijblijvend een les kan volgen/kennis kan maken en uitleggen wat ik wil. Ik heb 0 verstand welke oefeningen bij mijn vraag passen
Jij doet aan fitness?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:56 schreef Lovely het volgende:
En zeker als je met gewichten bezig wilt gaan, is een sportbegeleider erbij wel verstandig
Oei oei toch ....quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:46 schreef mario390 het volgende:
nach de vakantie willt ik weer op 2, maar het is harder dann gedacht
Je staat toch op 2? Je moet er wat voor doen om je positie te houden, maar dat is in elk spelletje zo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:46 schreef mario390 het volgende:
nach de vakantie willt ik weer op 2, maar het is harder dann gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |