Hey UN, ook al van de vroegequote:
Ja, dan is het weer een keertje tijd om vroeg wakker te wordenquote:Op dinsdag 30 december 2025 04:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zat er aan te komen, afgelopen 3 dagen na 6u wakker
quote:
O op die manier. Ben benieuwd goed voornemenquote:Op dinsdag 30 december 2025 04:58 schreef _UserName_ het volgende:
ik wil de dutjes overdag eruit hebben dus ga sporten om de lui/moeheid o te zetten naar activiteit zodat ik wellicht langer doorslaap. Daarbij word ik volgend jaar ook 40, krijg een buikje en wil fit zijn voor de kleine. Dus kijken wat dat uit gaat halen
Mag je niet eerst proef doen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
Ja heb al wel rond gekeken voor sportscholen/personal trainers maar ben er nog niet helemaal uit. Hoop 2-3x in de week te gaan sporten
bij de een wel, bij de ander niet, heb nergens nog echt een goed gevoel bij op een of andere manierquote:
Misschien omdat sport je nog niet echt aanspreektquote:Op dinsdag 30 december 2025 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
bij de een wel, bij de ander niet, heb nergens nog echt een goed gevoel bij op een of andere manier
MIsschien moet je ze bellen en om info vragen en zeggen wat je wensen zijn'quote:Op dinsdag 30 december 2025 05:05 schreef _UserName_ het volgende:
Voorbeeld, bij basic fit kom je in een hal, wat op een vertrekhal van een vliegveld lijkt, pasje scannen en je kan door de poortjes gelijk de sportruimte in, 0 persoonlijkheid. Ik hoop ergens te komen waar ik gewoon vrijblijvend een les kan volgen/kennis kan maken en uitleggen wat ik wil. Ik heb 0 verstand welke oefeningen bij mijn vraag passen
basic fit gaat m niet worden, veel te onpersoonlijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 05:08 schreef Dotteke het volgende:
Hier heb je er een
https://www.basic-fit.com/nl-nl/home
Je hebt nogal wat wensenquote:Op dinsdag 30 december 2025 05:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
basic fit gaat m niet worden, veel te onpersoonlijk
Dan zit je er een jaar aan vast gelijk, dat wil ik dus nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 05:09 schreef Dotteke het volgende:
5 weken gratis hopa en er is begeleiding
https://www.basic-fit.com(...)lrdKBFgaArS7EALw_wcB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |