Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken![]()
ZekerDon't be surprised what the night brings.
Wat wij kijken![]()
Zoals normaalDon't be surprised what the night brings.
Wat wij kijken![]()
Leuk geweest iddDon't be surprised what the night brings.
Wat wij kijken![]()
Zie het als een eerquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:59 schreef mario390 het volgende:
weet niet hoe me verhalten, is de erste mal dat ik van admin geblokt werd![]()
Hoofdpijn maar ik ga weer slapen
DoeiiiiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Beterschap Mutskequote:Op dinsdag 30 december 2025 03:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hoofdpijn maar ik ga weer slapen
DoeiiiiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HdhdvWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je zelf wel geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent er maar druk meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2x nu vannacht, ik moest even naar de wc.quote:Op dinsdag 30 december 2025 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent net zo vaak wakker als pinneke![]()
Hey GG
OthWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi nummerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
WakkerbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Godje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijf je hier nu echt voor op dag en nacht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet gezond MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helabaquote:Op dinsdag 30 december 2025 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent net zo vaak wakker als pinnekeWerewolf
Helalalalaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik werd wakker van buikpijn
Ga weer slapenWerewolf
ROseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey UN, ook al van de vroegequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dan is het weer een keertje tijd om vroeg wakker te wordenquote:Op dinsdag 30 december 2025 04:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zat er aan te komen, afgelopen 3 dagen na 6u wakkerquote:
Hoe kan je dat aanpakken dan als je vanzelf wakker wordt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
ik wil de dutjes overdag eruit hebben dus ga sporten om de lui/moeheid o te zetten naar activiteit zodat ik wellicht langer doorslaap. Daarbij word ik volgend jaar ook 40, krijg een buikje en wil fit zijn voor de kleine. Dus kijken wat dat uit gaat halenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O op die manier. Ben benieuwd goed voornemenquote:Op dinsdag 30 december 2025 04:58 schreef _UserName_ het volgende:
ik wil de dutjes overdag eruit hebben dus ga sporten om de lui/moeheid o te zetten naar activiteit zodat ik wellicht langer doorslaap. Daarbij word ik volgend jaar ook 40, krijg een buikje en wil fit zijn voor de kleine. Dus kijken wat dat uit gaat halen
Ja heb al wel rond gekeken voor sportscholen/personal trainers maar ben er nog niet helemaal uit. Hoop 2-3x in de week te gaan sportenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mag je niet eerst proef doen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
Ja heb al wel rond gekeken voor sportscholen/personal trainers maar ben er nog niet helemaal uit. Hoop 2-3x in de week te gaan sportenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bij de een wel, bij de ander niet, heb nergens nog echt een goed gevoel bij op een of andere manierquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Misschien omdat sport je nog niet echt aanspreektquote:Op dinsdag 30 december 2025 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
bij de een wel, bij de ander niet, heb nergens nog echt een goed gevoel bij op een of andere manierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voorbeeld, bij basic fit kom je in een hal, wat op een vertrekhal van een vliegveld lijkt, pasje scannen en je kan door de poortjes gelijk de sportruimte in, 0 persoonlijkheid. Ik hoop ergens te komen waar ik gewoon vrijblijvend een les kan volgen/kennis kan maken en uitleggen wat ik wil. Ik heb 0 verstand welke oefeningen bij mijn vraag passenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
MIsschien moet je ze bellen en om info vragen en zeggen wat je wensen zijn'quote:Op dinsdag 30 december 2025 05:05 schreef _UserName_ het volgende:
Voorbeeld, bij basic fit kom je in een hal, wat op een vertrekhal van een vliegveld lijkt, pasje scannen en je kan door de poortjes gelijk de sportruimte in, 0 persoonlijkheid. Ik hoop ergens te komen waar ik gewoon vrijblijvend een les kan volgen/kennis kan maken en uitleggen wat ik wil. Ik heb 0 verstand welke oefeningen bij mijn vraag passenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: