Op dezelfde dag als mijn kleindochterquote:Op maandag 29 december 2025 22:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben jarig op de sterfdag van Franz Ferdinand
Coronalijstje, grote kans van wel jaquote:
Enorm cringe dat programma wel. Was bij een speeddate avond ook altijd blij als ik nog een paar likes had. 0 likes is zo slecht voor je ego. In dat programma dus als iedereen je wegdruktquote:Op maandag 29 december 2025 22:16 schreef Gretzl het volgende:
NEVER FORGET!!
Bekijk deze YouTube-video
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Als eerste Corona jaar zal dat waarschijnlijk wel het geval zijn geweest ja.quote:
Fusan & Freekquote:Op maandag 29 december 2025 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fleet Foxes>Foo Fighters>Franz Ferdinand>Fear Factory
Tenzij het Dolly Parton is, is het soms maar beter om hier niet te lezen tijdens je favoriete nummers.quote:
Daar moet ik ook bij zijn geweestquote:Op maandag 29 december 2025 22:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn fave FF was deze op DTRH18
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Franz Ferdinand setlists
Klinkt logisch iddquote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als eerste Corona jaar zal dat waarschijnlijk wel het geval zijn geweest ja.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef ok01 het volgende:
Voor mij is het meer wake me up when 2025 ends. Gelukkig is dat bijna zover
Nooit meer wat van gehoord.quote:Op maandag 29 december 2025 22:17 schreef Isorden het volgende:
WELKOM BIJ
SANDER'S VRIENDENTEEEAAAAAAM
Dank je Sander Hoogendoorn....
het gaf wel het ultieme 'samen' gevoel destijdsquote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als eerste Corona jaar zal dat waarschijnlijk wel het geval zijn geweest ja.
The Cure zou zomaar kunnen afzeggen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal ook niet de eerste keer zijn dat Fok! me overhaalt een ticket voor iets te kopen.
Hoop dat het dit keer beter afloopt tho....
Beetje kut want ik wil wel een dag heen, maar als ik zaterdag ga wil ik Foo Fighters op zondag ook wel meepakken. En dan kosten twee dagtickets alweer meer dan weekendticket dus kan ik beter hele weekend. Maar ken 80% van die bands/acts verder niet johquote:Op maandag 29 december 2025 22:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zit er ook hard over te denken om een zaterdag ticket te halen.
Wat was er de vorige keer gebeurd dan?quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal ook niet de eerste keer zijn dat Fok! me overhaalt een ticket voor iets te kopen.
Hoop dat het dit keer beter afloopt tho....
was je zeker weer dronken?quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar moet ik ook bij zijn geweest
Hier uiteraard volledig mee eens.quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Enorm cringe dat programma wel. Was bij een speeddate ook altijd blij als ik nog een paar likes had. 0 likes is zo slecht voor je ego. In dat programma dus als iedereen je wegdrukt
Mijn zoon is dan ook jarig.quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op dezelfde dag als mijn kleindochter
Ja. Wel minder dan Eefje de Visser overigensquote:
Ruim 340 topics toenquote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaf wel het ultieme 'samen' gevoel destijds
Dat zal zeker zo zijn geweest, toen poste ik hier nog lang niet mee. Elders uiteraard welquote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaf wel het ultieme 'samen' gevoel destijds
quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Als iedereen nou kaartjes koopt voor zaterdag dan raakt het uitverkocht, kan ik ook niet meer overgehaald worden
Ja wel een beetje dit inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje kut want ik wil wel een dag heen, maar als ik zaterdag ga wil ik Foo Fighters op zondag ook wel meepakken. En dan kosten twee dagtickets alweer meer dan weekendticket dus kan ik beter hele weekend. Maar ken 80% van die bands/acts verder niet joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat had wel wat.quote:
Die vrijdag is wel een beetje bier drinken kut roepen ja, dat is ietwat spijtig.quote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje kut want ik wil wel een dag heen, maar als ik zaterdag ga wil ik Foo Fighters op zondag ook wel meepakken. En dan kosten twee dagtickets alweer meer dan weekendticket dus kan ik beter hele weekend. Maar ken 80% van die bands/acts verder niet joh
Foxes>Franz Ferdinand>Fear Factory>Foo Fighters>Fun Funquote:Op maandag 29 december 2025 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fleet Foxes>Foo Fighters>Franz Ferdinand>Fear Factory
Knap dat je dat durft.quote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hier uiteraard volledig mee eens.
Ben zelf ook 1x gaan speeddaten, toen een kleine 30 vrouwen in een paar uur gesproken. Voelde als enorm veel. EN dan ben je achteraf blij dat je toch nog een like hebt gescoord (was zelf enorm kieskeurig, dat hielp niet meee)
Speeddaten is het niet echt voor mij denk ik
Nee nee.. koop een kaartje. Genots dag, editors, the cure, eieren gooien naar Suzan en Freekquote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Als iedereen nou kaartjes koopt voor zaterdag dan raakt het uitverkocht, kan ik ook niet meer overgehaald worden
Ik ben te zien in die concertregistratie in Carréquote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Wel minder dan Eefje de Visser overigens
In 2020 zaten wij al (met anderen, voor er verhalen van komen) in video-callsquote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal zeker zo zijn geweest, toen poste ik hier nog lang niet mee. Elders uiteraard wel
elders was het destijds ook fors drukkerquote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal zeker zo zijn geweest, toen poste ik hier nog lang niet mee. Elders uiteraard wel
Bier drinken en kut roepen kan best leuk zijnquote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vrijdag is wel een beetje bier drinken kut roepen ja, dat is ietwat spijtig.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef ok01 het volgende:
Voor mij is het meer wake me up when 2025 ends. Gelukkig is dat bijna zover
Oeh ja Fun Fun. The right side wonquote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef camilero het volgende:
[..]
Foxes>Franz Ferdinand>Fear Factory>Foo Fighters>Fun Fun
Ja dat gaan wij ook doen de vrijdag vrees ik. Minus festivalbier dan.quote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Bier drinken en kut roepen kan best leuk zijn
Is het ook the dag van the hang youth?quote:Op maandag 29 december 2025 22:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee nee.. koop een kaartje. Genots dag, editors, the cure, eieren gooien naar Suzan en Freek
Een van de weinige dingen waar ik goed in benquote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Bier drinken en kut roepen kan best leuk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |