abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219755381
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

religie doe je maar thuis
Allemaal Etto'tjes in de politiek en bij de politie. In zo'n samenleving zou ik zelfs als niet-theïst de theïsten steunen.
  maandag 5 januari 2026 @ 19:58:31 #252
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219755386
quote:

[..]
70% van Nederland is geseculariseerd, zo'n eiland is dat dus niet.

op naar de full hundred

j avroerg had je de Katholiek eomroep en de Protestanst omroep en de vrijzinnge omroep en je ging vaaan reen protestantse of Katholieke school en je stemde KVP en je trouwde met een katholiek meisje

dat is allemaal voor bij alleen de omroepverenigingen zijn nog katholiek en protestants en vrijzinnig
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 5 januari 2026 @ 19:58:43 #253
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219755387
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 19:55 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Waarom mogen gelovigen de rest er niet mee lastig vallen, maar mag jij wel vol continu je mening over geloven geven. Vind je zelf niet dat daar iets tegenstrijdigs in zit?
Nee, aangezien ik aan mijn meningen geen Goddelijk-'doe-wat-ik-zeg-of-je-vuurt-in-de-hel' voorwaarde geef;

Probeer het nog 's
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219755392
quote:

[..]
70% van Nederland is geseculariseerd, zo'n eiland is dat dus niet.

op naar de full hundred

Dat zeiken op religie doe je maar thuis, iig niet in een Nederlandse Politiek topic want het is geen politiek.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 20:40:59 #255
5428 crew  miss_sly
pi_219755791
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2026 19:56 schreef Hanca het volgende:
Dit idee van de VVD klinkt op het eerste gezicht logisch en ik zou het zelf kunnen voorstellen :
https://www.trouw.nl/onde(...)loopt-vast~b87897c0/

Maar aan de andere kant, als ik dan naar mijn kinderen kijk... die moeten wel hun wel zelf hun studie kunnen kiezen, niet op basis van studiekosten. Het klinkt op de totaalpopulatie dus misschien wel aardig, maar als je het op personen gaat toepassen is het een stuk minder.
Die lagere studiekosten worden dan uiteraard bekostigd door hogere studiekosten voor een studie met een lagere baankans. De kans dat leerlingen uit gezinnen met een kleinere beurs dan niet vrij kunnen kiezen groeit daarmee nogal, lijkt me.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 januari 2026 @ 20:53:43 #256
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219755896
Even een reminder: het gaat hier over de Nederlandse politiek.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')