Allemaal Etto'tjes in de politiek en bij de politie. In zo'n samenleving zou ik zelfs als niet-theïst de theïsten steunen.quote:
j avroerg had je de Katholiek eomroep en de Protestanst omroep en de vrijzinnge omroep en je ging vaaan reen protestantse of Katholieke school en je stemde KVP en je trouwde met een katholiek meisjequote:Op maandag 5 januari 2026 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
70% van Nederland is geseculariseerd, zo'n eiland is dat dus niet.
op naar de full hundred
religie doe je maar thuis
Nee, aangezien ik aan mijn meningen geen Goddelijk-'doe-wat-ik-zeg-of-je-vuurt-in-de-hel' voorwaarde geef;quote:Op maandag 5 januari 2026 19:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom mogen gelovigen de rest er niet mee lastig vallen, maar mag jij wel vol continu je mening over geloven geven. Vind je zelf niet dat daar iets tegenstrijdigs in zit?
Dat zeiken op religie doe je maar thuis, iig niet in een Nederlandse Politiek topic want het is geen politiek.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
70% van Nederland is geseculariseerd, zo'n eiland is dat dus niet.
op naar de full hundred
religie doe je maar thuis
Die lagere studiekosten worden dan uiteraard bekostigd door hogere studiekosten voor een studie met een lagere baankans. De kans dat leerlingen uit gezinnen met een kleinere beurs dan niet vrij kunnen kiezen groeit daarmee nogal, lijkt me.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:56 schreef Hanca het volgende:
Dit idee van de VVD klinkt op het eerste gezicht logisch en ik zou het zelf kunnen voorstellen :
https://www.trouw.nl/onde(...)loopt-vast~b87897c0/
Maar aan de andere kant, als ik dan naar mijn kinderen kijk... die moeten wel hun wel zelf hun studie kunnen kiezen, niet op basis van studiekosten. Het klinkt op de totaalpopulatie dus misschien wel aardig, maar als je het op personen gaat toepassen is het een stuk minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |