PVV heeft zichzelf gediskwalificeerd door het EXPLICIET over Marokkanen - een niet veranderlijke eigenschap - te hebben i.p.v. religie - een veranderlijke.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel er is zeker vraag naar links conservatisme, het is er alleen niet.
Ja de PVV. Maar ook dat is het nétniet.
Britten zijn wel gek, maar ik neem aan dat er wel iemand in de buurt is die kan uitleggen waarom Starmer een aflopende zaak is ('he is not worth it').quote:Op maandag 5 januari 2026 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn Britten die bereid zijn om iemands voeten te kussen wanneer iemand Starmer ontvoert.
Dat laatste heb je neem ik aan bewijzen voor?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Jetten was gebalanceerd én duidelijk en heeft oog voor de verhoudingen met Amerika.
Maar de algemene opvatting lijkt te zijn dat men het wel mee vindt vallen omdat Maduro gerommeld heeft met de verkiezingen.
Dit aanvaarden kan een precedent scheppen voor andere grootmachten om te betwisten of een persoon wel of niet het staatsfhoofd is. In Roemenië heeft de EU ook gerommeld met verkiezingen toen de uitslag haar niet beviel.
Haha nee.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Jetten was gebalanceerd én duidelijk en heeft oog voor de verhoudingen met Amerika.
Maar de algemene opvatting lijkt te zijn dat men het wel mee vindt vallen omdat Maduro gerommeld heeft met de verkiezingen.
Dit aanvaarden kan een precedent scheppen voor andere grootmachten om te betwisten of een persoon wel of niet het staatsfhoofd is. In Roemenië heeft de EU ook gerommeld met verkiezingen toen de uitslag haar niet beviel.
https://nos.nl/artikel/25(...)esidentsverkiezingenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat laatste heb je neem ik aan bewijzen voor?
Jazeker wel, dat heet consequentialisme en is bij uitstek populair in de realistische school van de internationale betrekkingen.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Intellectueel heel armoedig dit. De reactie (instemming) van een bevolking is geen maatstaf of een ontvoering van een staatshoofd en diens partner justificeerbaar is.
Het haalt hetgeen wat je beweerde totaal onderuit. En de link onderaan de pagina helemaal:quote:Op maandag 5 januari 2026 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)esidentsverkiezingen
Je hebt dus tegenbewijs tegen je eigen stelling? Goed dat je het post.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)esidentsverkiezingen
Een politicus die alleen 'cultuurchristen' als bagagesticker heeft en niet een belerend Christelijk vingertje in de lucht steekt, heeft niets te zoeken in een worsteling met een religie die uit eenzelfde bron is ontstaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PVV heeft zichzelf gediskwalificeerd door het EXPLICIET over Marokkanen - een niet veranderlijke eigenschap - te hebben i.p.v. religie - een veranderlijke.
Ik heb liever een afvallige Marokkaan hier dan een bekeerde Nederlander.
Wilders met z'n ordinaire racisme heeft niets te bieden DAN racisme.
Ik heb een AFGRIJZEN van calvinisme, net als slatiusquote:Op maandag 5 januari 2026 19:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een politicus die alleen 'cultuurchristen' als bagagesticker heeft en niet een belerend Christelijk vingertje in de lucht steekt heeft niets te zoeken in een worsteling met een religie die uit eenzelfde bron is ontstaan.
En op een type Stoffer zit jij met je afgeven op religie in het algemeen ook niet zo te wachten.
Die hele verkiezingen waren ook dubieus. Dus wat moet je dan?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:02 schreef -XOR- het volgende:
Dat ongeldig verklaren van de Roemeense verkiezingen is heel dubieus geweest.
Net als dat je meerdere stromingen van progressief tot conservatief in het Christendom hebt, zijn die er ook binnen de Islam.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb een AFGRIJZEN van calvinisme, net als slatius
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Net als dat je meerdere stromingen van progressief tot conservatief in het Christendom hebt, zijn die er ook binnen de Islam.
Maar ik heb bij een voorstelling van "links conservatisme" niet een beeld van een partijleider die de "strijd aangaat" met een religie.
De uitslag respecteren.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die hele verkiezingen waren ook dubieus. Dus wat moet je dan?
Ik snap dit nog nooit zo goed, waarom mag iemand niet geloven wat die wil geloven?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja.
Als linkse progressief zeg ik nee tegen judaisme, christendom, islam, boedhisme en hinduisme
Door conservatieve baarden bij elkaar verzonnen sh*t
Menswaardigheid of niks; word eens volwassen menselijkheid
Lijkt me weinig realistisch dat succes van een coup te meten is aan de blijdschap van de diaspora.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jazeker wel, dat heet consequentialisme en is bij uitstek populair in de realistische school van de internationale betrekkingen.
Ik ben niet religieus, maar met zo'n positie zit je wel erg op een eiland.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja.
Als linkse progressief zeg ik nee tegen judaisme, christendom, islam, boedhisme en hinduisme
Door conservatieve baarden bij elkaar verzonnen sh*t
Menswaardigheid of niks
Ach doe dat lekker, val de rest er gewoon niet mee lastigquote:Op maandag 5 januari 2026 19:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik snap dit nog nooit zo goed, waarom mag iemand niet geloven wat die wil geloven?
70% van Nederland is geseculariseerd, zo'n eiland is dat dus niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben niet religieus, maar met zo'n positie zit je wel erg op een eiland.
Da's ook helemaal geen probleem, mijn waarde. Er iemand anders mee lastigvallen is dat wel.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik snap dit nog nooit zo goed, waarom mag iemand niet geloven wat die wil geloven?
57% oidquote:Op maandag 5 januari 2026 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
70% van Nederland is geseculariseerd, zo'n eiland is dat dus niet.
op naar de full hundred
Waarom mogen gelovigen de rest er niet mee lastig vallen, maar mag jij wel vol continu je mening over geloven geven. Vind je zelf niet dat daar iets tegenstrijdigs in zit?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach doe dat lekker, val de rest er gewoon niet mee lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |