Dat is niet uit te leggen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leg maar uit. Alles van U2 zakt en dit stijgt 250 plaatsen
Heb alleen de remake gezien.quote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Speelde toch ook in het origineel van The Italian Job?
Dat café is echt finaal uit zijn voegen gegroeid ja.quote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Marisa Heutink deed een aantal jaar geleden de nacht. Die maakte er een feestje van, heb me echt heel goed vermaakt in het cafe toen. Was overigens ook nog niet uitverkocht die nachtelijke uren, is nu wel anders zo te zien.
Die moet ik nog steeds eens kijken....quote:
Bij mij vooral DWDD.quote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook ja!! Maar Blof is me altijd bijgebleven
Maar wappies zijn juist níet volgzaam. Die denken zelf na!1!!1quote:Op maandag 29 december 2025 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er hebben heel veel wappies gestemd op Marco B?
Ja dus deze doet niet wat het in de titel belooftquote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leg maar uit. Alles van U2 zakt en dit stijgt 250 plaatsen
Hypocriet volkquote:Op maandag 29 december 2025 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er hebben heel veel wappies gestemd op Marco B?
in ieder geval geen dagelijkse standaardquote:Op maandag 29 december 2025 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, uniek. Jaarlijks terugkerend.
De remake is ook best vermakelijk.quote:Op maandag 29 december 2025 21:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds eens kijken....
Ken eigenlijk alleen de remake met Markie Mark en Charlize Theron
Nou...quote:Op maandag 29 december 2025 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wappies zijn juist níet volgzaam. Die denken zelf na!1!!1
Als je nou eenmaal haast hebt omdat je iemand moet volgen...quote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo'n fan van meeneemgerechten, ik eet het liever gewoon daar op.
Moest er net tijdens Pink Floyd ook al aan denken.quote:Op maandag 29 december 2025 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
De remake is ook best vermakelijk.
Over een half uurtje lig ik in bedquote:
Die hebben ironisch hierop gestemdquote:Op maandag 29 december 2025 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wappies zijn juist níet volgzaam. Die denken zelf na!1!!1
quote:
En dan volledig buiten werking tot morgenochtend of valt dat inmiddels ook wel mee?quote:Op maandag 29 december 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over een half uurtje lig ik in bed
Nee.quote:Op maandag 29 december 2025 21:49 schreef Gretzl het volgende:
Wel een beetje een sof deze U2 na Chappell Roan en Liquido genot![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |