Ken hem alleen als oudere acteur, keek ik vorige week The Man Who Would Be King, wat een broekie!quote:
Speelde toch ook in het origineel van The Italian Job?quote:Op maandag 29 december 2025 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken hem alleen als oudere acteur, keek ik vorige week The Man Who Would Be King, wat een broekie!
Marisa Heutink deed een aantal jaar geleden de nacht. Die maakte er een feestje van, heb me echt heel goed vermaakt in het cafe toen. Was overigens ook nog niet uitverkocht die nachtelijke uren, is nu wel anders zo te zien.quote:Op maandag 29 december 2025 21:44 schreef Mansjester het volgende:
Voor die dj's is dit toch een best bijzondere ervaring? Die staan/zitten nu letterlijk tussen hun luisteraars ipv in een studio. Die interacties zullen uniek zijn
Ik niet.quote:
Van Boy.quote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Lekker dit.
Van Under A Blood Red Sky toch?
quote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Speelde toch ook in het origineel van The Italian Job?
Niet zo'n fan van meeneemgerechten, ik eet het liever gewoon daar op.quote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef Redefine het volgende:
Wok away, wok away, wok away I will Follow
Er hebben heel veel wappies gestemd op Marco B?quote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leg maar uit. Alles van U2 zakt en dit stijgt 250 plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |