Iedereen kreeg altijd een taak. En dan kreeg ik dat A-Team 'we gaan een bom maken om de vijand e verslaan' gevoel.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft best goede stukken. Ook leuk dat er weinig mensen de hele tijd bezig waren met stil staan en wachten.
Iedereen kreeg een taak.
Geeft je ook als acteur wat meer te doen.
Exact. Maar sommige zien de serie op een andere manier wat helemaal magquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:40 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja dat is de dm die zich uit een hoek aan het lullen is.
Nou ja ik zie dat toch echt even anders en de makers hebben het ook zo verklaart.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:40 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja dat is de dm die zich uit een hoek aan het lullen is.
Sommige?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Exact. Maar sommige zien de serie op een andere manier wat helemaal mag
Daarom moeten "wij" als kijker ook gewoon direct stoppen met kijken voortaan als het slecht begint te worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:56 schreef Buitendam het volgende:
Terugkijkend had dit gewoon in 2 of maximaal 3 seizoenen afgerond keren worden. Nu lag het er zo ontzettend dik bovenop dat er eigenlijk geen verhaal meer was, maar Netflix geen oceaan aan geld wilde zien verdampen. Onnodig een cashcow geworden.
Dat gaat een beetje lastig als er zo weinig leuks is. De hele maatschappij wordt eenzamer en introverter. En je ziet mensen vooral wenden tot internet, gamen en bingewatchen van tv-series. Ik Vond Stranger Things helemaal niet slecht. De eerste serie waar ik winona Ryder ook goed zag acteren.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom moeten "wij" als kijker ook gewoon direct stoppen met kijken voortaan als het slecht begint te worden.
Helaas zijn er toch net iets te veel mensen die niks beters te doen hebben.
De makers hebben anders verklaard met een reden. Niet in de eerste plaats omdat er nogal wat kritiek van de fans kwam dat het ze zwaar teleurgesteld zouden zijn als het een Stephen King einde zou hebben. En in de tweede plaats om de verhaallijn open te houden voor eventuele spinoff's en als derde reden om hat aan de kijker zijn eigen fantasie over te laten.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:14 schreef C.V.S het volgende:
[..]
Sommige?Denk de meeste en idem dito zo is het ook verklaart door de Duffers
Er is geen open einde meer wat betreft Eleven. Dit is wat de Duffer brothers ergens in November zeiden. Seizoen 5 krijgt een tragische dood van een van de spelers.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De makers hebben anders verklaard met een reden. Niet in de eerste plaats omdat er nogal wat kritiek van de fans kwam dat het ze zwaar teleurgesteld zouden zijn als het een Stephen King einde zou hebben. En in de tweede plaats om de verhaallijn open te houden voor eventuele spinoff's en als derde reden om hat aan de kijker zijn eigen fantasie over te laten.
Die tragische dood hebben we toch niet echt gezien. Maar daar doelde ik verder ook niet echt op.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:32 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Er is geen open einde meer wat betreft Eleven. Dit is wat de Duffer brothers ergens in November zeiden. Seizoen 5 krijgt een tragische dood van een van de spelers.
Je hebt toch al tig seizoenen niet gekeken van ST?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom moeten "wij" als kijker ook gewoon direct stoppen met kijken voortaan als het slecht begint te worden.
Helaas zijn er toch net iets te veel mensen die niks beters te doen hebben.
Ja zo denk jij er overquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De makers hebben anders verklaard met een reden. Niet in de eerste plaats omdat er nogal wat kritiek van de fans kwam dat het ze zwaar teleurgesteld zouden zijn als het een Stephen King einde zou hebben. En in de tweede plaats om de verhaallijn open te houden voor eventuele spinoff's en als derde reden om hat aan de kijker zijn eigen fantasie over te laten.
Nou het is interpreteerbaar hé. Netflix heeft ook de rechten niet de Duffers dus ik zie nog wel een sequel komen als er geld te verdienen valt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:32 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Er is geen open einde meer wat betreft Eleven. Dit is wat de Duffer brothers ergens in November zeiden. Seizoen 5 krijgt een tragische dood van een van de spelers.
Zo denk ik er over inderdaad, en daar zit helemaal niks negatiefs aan. De enige kritiek die ik heb geuit is dat het ook wel in 4 seizoenen had gekund omdat het richting het eind wel langdradig werd.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:43 schreef C.V.S het volgende:
[..]
Ja zo denk jij er over![]()
Kritiek is er altijd hé op alles en iedereen. Zijn ook heel veel positief
Nou die kritiek deel ik ook wel ja! Maar goed dat vind ik ook bij Breaking Bad en nog wat andere series.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zo denk ik er over inderdaad, en daar zit helemaal niks negatiefs aan. De enige kritiek die ik heb geuit is dat het ook wel in 4 seizoenen had gekund omdat het richting het eind wel langdradig werd.
Ik vond het dramatisch toen ze die wormhole opbliezen waardoor deze brug tussen aarde en the abyss verdween. Dan is Eleven ook dood neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:39 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die tragische dood hebben we toch niet echt gezien. Maar daar doelde ik verder ook niet echt op.
Je kent de theorie neem ik aan dat ze daar helemaal niet was.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:15 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik vond het dramatisch toen ze die wormhole opbliezen waardoor deze brug tussen aarde en the abyss verdween. Dan is Eleven ook dood neem ik aan.
Nee wacht. Als een wormhole verdwijnt dan wordt Eleven ergens tussen aarde en he abyss eruit gegooid. Dit kan midden in de ruimte zijn ver van aarde of ergens in Finland
Maar dat was in Mike zijn voorstelling wat er met Eleven kon zijn gebeurd. Om iedereen gerust te stellen. Dat had hij aan haar beloofd om te doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:28 schreef C.V.S het volgende:
[..]
Je kent de theorie neem ik aan dat ze daar helemaal niet was.
Zijn zelfs fans die allerlei screenshots hebben dat ze de andere kant uit loopt.
Het is niet in de ruimte dan hé maar in een andere dimensie
Dat is zijn theorie maar fans hebben daar screenshots van gemaakt enzoquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:31 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Maar dat was in Mike zijn voorstelling wat er met Eleven kon zijn gebeurd. Om iedereen te sussen. Dat had hij beloofd aan haaf om te doen.
En die theorie geloof je wel ondanks dat die ook door velen is gekraakt?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:28 schreef C.V.S het volgende:
[..]
Je kent de theorie neem ik aan dat ze daar helemaal niet was.
Zijn zelfs fans die allerlei screenshots hebben dat ze de andere kant uit loopt.
Het is niet in de ruimte dan hé maar in een andere dimensie
Ik heb geen idee jo. Vindt het vooral leuk dat iedereen er iets van maaktquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:39 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En die theorie geloof je wel ondanks dat die ook door velen is gekraakt?
Dat meisje die die illusies kon maken was inderdaad al gestorven.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:39 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En die theorie geloof je wel ondanks dat die ook door velen is gekraakt?
Ja maar El kan ook mensen tot leven wekken héquote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:01 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Dat meisje die die illusies kon maken was inderdaad al gestorven.
Of dat was ook een illusiequote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:01 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Dat meisje die die illusies kon maken was inderdaad al gestorven.
Ik lees juist dat ze het eigenlijk bij 1 seizoen zouden laten en daardoor er allerlei dingen bij zijn gaan verzinnen. (Oftewel een dm die zich een hoek ingeluld heeft. )quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:14 schreef C.V.S het volgende:
[..]
Nou ja ik zie dat toch echt even anders en de makers hebben het ook zo verklaart.
Nou ja dat van die dm die deel ik wel. Het mooie daarvan is dat je het verhaal oneindig kunt maken. Maar voor mijn gevoel was het verhaal met 1 seizoen ook nog niet af, na seizoen 2 had ik dat dus veel meer. Laatste 2 seizoenen vond ik op veel punten toch wat gezocht.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:19 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik lees juist dat ze het eigenlijk bij 1 seizoen zouden laten en daardoor er allerlei dingen bij zijn gaan verzinnen. (Oftewel een dm die zich een hoek ingeluld heeft. )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |