Details.quote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was inmiddels een kleuter, 4,5 jaar
Hey kijk, die band bij jou uit de buurtquote:
Het is beide keren Clapton he?quote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef hihohaswessam het volgende:
ik denk dat ik dit best een fjin nummer zou vinden als ik het origineel niet kende
Tim die was er rond 18:00 ofzo al, terwijl zijn shift van 4-6 isquote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al lijkt het er wel op dat de DJ's dit jaar vaker buiten de booth komen dan ooit. Sowieso dat ze ook vaker blijven hangen buiten hun shifts om.
quote:Op maandag 29 december 2025 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, weer eens een Zeeuwse bolus.
Ik ook, omdat ik deze versie ooit van YouTube heb geript.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een fijne versie van Layla, maar volgens mij ben ik in de minderheid.
Kunnen ze dat niet in de centrale kamer op de gesloten afdeling doen?quote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen met alzheimer moet je soms hun gang laten gaan.
Die moet ik straks op het kleine kamertje nog draaienquote:Op maandag 29 december 2025 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet van niks, mijn naam is haasquote:Op maandag 29 december 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey kijk, die band bij jou uit de buurt
Laten we dansen, liefstequote:Op maandag 29 december 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet van niks, mijn naam is haas
Boh, een goede verse Zeeuwse bolusquote:Op maandag 29 december 2025 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ooit in Zoutelande in het oude strandhuis geweest?quote:Op maandag 29 december 2025 21:19 schreef TLC het volgende:
Ik ben weleens in Zeeland geweest, het komt wel dichtbij zo![]()
Ik heb Daniël ook wel al in de middag gezien. Vind ik ook wel te begrijpen dat je wat langer de sfeer wil meepikken.quote:Op maandag 29 december 2025 21:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tim die was er rond 18:00 ofzo al, terwijl zijn shift van 4-6 is
Da's wel serieuze toewijding
Een voor de jouwe?quote:Op maandag 29 december 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laten we dansen, liefste
Dansen aan zee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |